۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
تمرکز تولید کننده باید صرفا روی تولید باشد نه بروکراسی های اداری
مدیریت کارخانه مبل اروس:

تمرکز تولید کننده باید صرفا روی تولید باشد نه بروکراسی های اداری

گرگان- صحنه، مدیریت کارخانه مبل اروس گفت: از مسئولان انتظار می‌رود که در پروسه های اداری مانند صدور مجوز و تسهیلات در کنار تولیدکنندگان باشند تا تمرکز تولید کننده به کیفیت ساخت و رونق کسب و کار باشد.

محمد عزیز صحنه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در کارخانه مبل اروس واقع در شهرک صنعتی آق قلا چهار سوله فعال وجود دارد و ۶۵ نیروی کار به صورت مستقیم در آنجا مشغول به کار هستند.

مدیریت کارخانه مبل اروس آق قلا افزود: شروع فعالیت کارخانه مبل اروس از سال ۱۳۹۸ بود که در ابتدا سرمایه اولیه ای برای تولید مبلمان نداشت و اکنون از صفر تومان درآمد به این مرحله رسیده ایم.

وی ادامه داد: قبل از شروع به کار در این صنعت یک نیروی کار ساده در بازار هفتگی بودیم و از سال ۱۳۹۸ با تمرکز بر فروش آنلاین وارد صنعت مبلمان شدیم.

صحنه اظهار کرد: کارخانه مبلمان اروس در سطح کشور فعالیت می کند و محصولات خود را در کل کشور به فروش می رساند، همچنین برنامه ریزی برای صادرات انجام شده و در آینده نه چندان دور این اقدام نیز محقق خواهد شد.

مدیر کارخانه مبل اروس‌ در پایان گفت: از مسئولان انتظار می‌رود که در پروسه های اداری مانند صدور مجوز، پروانه و تسهیلات در کنار تولیدکنندگان باشند تا تمرکز تولید کننده به کیفیت ساخت و رونق کسب و کار باشد.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha