۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
نهضت ساخت مسکن تا برطرف کردن دغدغه‌ای ادامه دارد
فرمانده کل ارتش:

نهضت ساخت مسکن تا برطرف کردن دغدغه‌ای ادامه دارد

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نهضت ساخت مسکن کارکنان همچنان ادامه دارد، افزود: این نهضت تا زمانی ادامه دارد تا کارکنان دغدغه‌ای برای مسکن نداشته باشند.

به گزارش بازار، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش که صبح امروز (شنبه) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا و همزمان در چندین شهر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به برکت دهه امامت و ولایت و با تلاش‌های همرزمان نیروی زمینی ارتش در جهت ساخت منازل سازمانی و غیر سازمانی، تعداد ۸۳۹ واحد در شهرهای تهران، کاشان، شیراز، کرمانشاه و تربیت حیدریه تحویل خانواده‌های محترم این نیرو قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه نهضت ساخت مسکن کارکنان همچنان ادامه دارد، افزود: این نهضت تا زمانی ادامه دارد تا کارکنان دغدغه‌ای برای مسکن نداشته باشند؛ ان‌شاءالله تدابیر فرمانده معظم کل قوا در ارتش اجرا می‌شود.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی نیز گفت: پروژه مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی یک الگوی ابداعی بود که توسط فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش در راستای موضوع رسیدگی به بیماران صعب العلاج صورت داد و برای کسانی در نظر گرفته شده که نگهداری آنها دچار مشکلات عدیده ای است و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در ساخت مسکن سازمانی، شخصی و مراکز فرهنگی و خدمات رسانی پیشرو است، افزود: مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی یک مجموعه ۱۰۰ تختخوابی است که با کمک سازمان بهزیستی مورد بهره داری قرار گرفته است تا یک باری از دوش خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج برداشته شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha