۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
دولت سیزدهم در حوزه راه توسعه خوبی داشته است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

دولت سیزدهم در حوزه راه توسعه خوبی داشته است

زنجان-طاهری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه در حوزه راه در دولت سیزدهم توسعه خوبی داشتیم، گفت: روز گذشته خط ریلی آستارا - رشت به میزان ۸۰ کیلومتر افتتاح شد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه ۲۴ فصل دارد،گفت: برنامه هفتم بسیار کامل است که در تمامی حوزه‌ها برنامه‌های خوبی نوشته شده است.

وی با بیان اینکه امروزه برای افزایش میزان صادرات حتی به میزان یک میلیارد دلار دست به هرکاری می‌زنیم،ابراز داشت: بازار عراق در سال ۹۲ در دست ما بود و هرچیزی به عراق صادر می‌کردیم و اصلاً تحریم‌ها هم تاثیرگذار نبودند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:متأسفانه توسعه زیرساخت‌ها در هشت سال دولت روحانی متوقف شده بود و در سال ۹۲ صادرات کشورمان به عراق ۱۶ میلیارد دلار بود.

طاهری تاکید کرد: بعد از روی کار آمدن دولت روحانی ، این میزان به شدت افت پیدا کرد و رقم حتی به ۲ میلیارد دلار رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه راه توسعه خوبی داشتیم، بیان داشت: روز گذشته خط ریلی آستارا - رشت به میزان ۸۰ کیلومتر توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد و اهمیت این ۸۰ کیلومتر به اندازه کل راه آهن کشور است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی طی فعالیت دولت سیزدهم در زنجان اجرا شده است.

کد خبر: ۲۹۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha