۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
طرح موفق نهضت ملی مسکن با ساخت ۲ میلیون ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور

طرح موفق نهضت ملی مسکن با ساخت ۲ میلیون ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف کشور کلید خورد که بخشی از این واحدها تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش بازار، سعید غفوری روز پنجشنبه در مراسم اهدای زمین طرح جوانی جمعیت استان مرکزی، افزود: با پیگیری‌های شهید جمهور اکنون کشور تبدیل به کارگاه بزرگ ساخت مسکن شده به طوری که رشد تولید مسکن از ۶ و ۹ دهم درصد به هفت و یک دهم در دولت مردمی رسیده است.

وی اضافه کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای پرند، هشتگرد، پردیس و سهند افتتاح شده و هفته آینده هم در اصفهان و امروز در اراک واگذار زمین و مسکن عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: مهمترین مشکل و چالش شهرهای جدید تامین آب است که انتظار می‌رود وزارت نیرو نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

استاندار مرکزی هم در این آیین گفت: ۹ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های خوش نشین در استان پیش بینی شده که امروز ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در چند شهرستان استان به صورت ویدئوی کنفرانس افتتاح می‌شود.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: ۲۶۴ واحد مسکونی امروز در ساوه تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بیان کرد: شهر جدید امیر کبیر تنها شهر ویلایی کشور است که متقاضیان بسیاری برای خرید زمین و سکونت در این شهر دارد.

استاندار مرکزی گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک به عنوان ابر پروژه درمانی کشور هفته آینده با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha