۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در سلطانیه اجرا می شود
مدیرعامل شرکت آبفای زنجان:

۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در سلطانیه اجرا می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: امسال ۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می شود.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی با بیان اینکه امسال ۱۱ طرح آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان سلطانیه اجرا می‌شود، گفت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۹۱ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در شهرسلطانیه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی گفت: اجرای عملیات اصلاح خط انتقال شهر گوزلدره به طول ۱.۵ کیلومتر و با هدف کاهش هدر رفت آب در این شهر نیز از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان سلطانیه اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث خط انتقال و یک رشته قنات در روستای ترکانده، احداث خط انتقال و حفر یک حلقه چاه دستی در روستای طهماسب آباد و احداث یک باب مخزن به همراه یک باب ایستگاه پمپاژ از جمله طرح‌های آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه هستند.

نادرخانی گفت: احداث یک رشته قنات در روستای چپدره، اجرای یک کیلومتر شبکه توزیع در روستای سبزدرق، احداث ایستگاه پمپاژ سرچاهی در بوئین، تکمیل اتاق فرمان مخزن جدید شکور آباد و محوطه سازی و احداث راه دسترسی به چاه روستای ساریجالو دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی کاهش متوسط دمای هوا در تابستان امسال از مشترکین درخواست کرد تا با کاهش مصرف آب امکان استفاده از این نعمت الهی را برای همگان مهیّا کنند.

کد خبر: ۲۹۲٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha