۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند
وزیر صمت در حاشیه بازدید از غرفه ایران خودرو:

قطعه‌سازان به همراه خودروسازان در مسیر جهش کیفیت تلاش کنند

هم زمان با افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران وزیر صمت به همراه مدیرعامل ایران خودرو از غرفه زنجیره تامین این گروه صنعتی در نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف گذاری تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: صنعت خودروسازی دارای ظرفیت مناسبی برای توسعه است و بیش از ۶۰ صنعت دیگر با خودروسازی در ارتباط هستند که رونق تولید خودرو، زمینه ساز رونق در خطوط تولید این تعداد صنعت می شود.

عباس علی آبادی توجه به مهندسی خودرو را از جمله برنامه های مهم خودروسازان برای توسعه برشمرد و گفت: تحولات سریع در سطح جهان در جریان است و خودروسازان و قطعه سازان ایرانی باید خود را با این تحولات تطبیق دهند.

وی با بیان این که خودروسازان این پیام را دریافت کرده اند که متعهد به تحقق اهداف کمی و کیفی تولید باشند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این اهداف قطعه سازان نباید تبدیل به گلوگاه شوند و به همراه خودروسازان باید در مسیر جهش کیفیت برای جلب رضایت ذینفعان که همان مشتریان هستند، گام بردارند.

وزیر صمت با بیان این که به دنبال صادرات و بازارهایی که برایمان گشوده خواهد شد، هستیم، افزود: جهان به سمت خودروهای برقی و هوشمند می رود و ما هم باید خودمان را با آن مطابقت دهیم. به دنبال خودروهای روز و آینده هستیم؛ اتفاقات گذشته می تواند زیربنایی برای تحولات آینده باشد.

علی آبادی گفت: جهش تولید وقتی اتفاق می افتد که رونق تولید شکل گیرد و تولیدکننده باید محصول را با کیفیت تولید و عرضه کند.

وی با اشاره به برنامه های وزارت صمت در تحقق اهداف کمی و کیفی تولید خودرو تصریح کرد: رضایت کافی از صنعت خودروسازی وجود ندارد و برنامه های متنوعی درنظر گرفته شده که با کمی تامل نتیجه خواهد داد و رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت. هدف گذاری های ما طبق صدای مشتریان است.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ساعت ۸ تا ۱۶سه شنبه ۲۹ خردادماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است. در این نمایشگاه شرکت های ساپکو، محورسازان، مهرکام پارس، ماشین ابزار، یاپکو، قالب های صنعتی ایران خودرو محصولات خود را در سالن خلیج فارس به نمایش گذاشته اند.

لازم به ذکر است، در این بازدید آقایی معاون حمل و نقل وزیر صمت، بابک احمدی، معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حسن پور نماینده کمیسیون اقتصادی و مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و پورمجیب، مدیرعامل ساپکو، وزیر صمت را همراهی کردند.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha