۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
بخش خصوصی آماده کمک به گردشگری آبادان است| جای خالی گذر گردشگری در رودخانه بهمنشیر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

بخش خصوصی آماده کمک به گردشگری آبادان است| جای خالی گذر گردشگری در رودخانه بهمنشیر

آبادان- عبادی پور، عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: بخش خصوصی آماده به کمک به صنعت گردشگری آبادان در راستای توسعه اقصادی است.

مسعود عبادی پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بهبود شرایط اقتصادی یکی از رسالت های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است و صنعت گردشگری از مواردی است که در کمیسیون گردشگری این اتاق پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی آماده کمک به صنعت گردشگری آبادان در راستای توسعه اقصادی است، افزود: سرمایه گذار زمانی در یک منطقه سرمایه گذاری می کند که محل مورد نظر به صورت بلند مدت همراه با اختیارات کامل به وی واگذار شود بنابراین ضرورت دارد شهرداری آبادان برای اجرای طرح های گردشگری توسط بخش خصوصی به این موضوع توجه داشته باشد.

عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان با اشاره به رودخانه بهمنشیر، تاکید کرد: گردشگری آبی یکی از ظرفیت های بی بدیل در شهر آبادان است و معتقدیم اکنون ظرفیت مطلوب در مجاور رودخانه بهمنشیر آبادان وجود دارد و جای خالی گذر گردشگری در این رودخانه به شدت احساس می شود.

عبادی پور توضیح داد: پیست دوچرخه سواری، ایستگاه ماهیگیری، ایستگاه درشکه سواری، کیوسک های گردشگری خوراک، کیوسک های فروش صنایع دستی محلی، بازی های پارکی همچون بدمینتون و برگزاری رویدادهای فرهنگی از اقداماتی است که در صورت ایجاد گذر گردشگری بهمنشیر می توان در این گذر اجرا شود.

کد خبر: ۲۹۱٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha