۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد

تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی برای تامین دام در ایام عید قربان

وزیر جهاد کشاورزی از تمهیدات انجام شده در تامین دام زنده در آستانه عید سعید قربان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین دام نداریم و نظارت‌های بهداشتی از سوی سازمان دامپزشکی در این ایام انجام می‌شود.

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت افزود: در آستانه عید سعید قربان، تامین مناسب دام زنده در نظر گرفته شده و نظارت‌های بهداشتی توسط همکاران ما در سازمان دامپزشکی کشور برای این ایام در حال انجام است.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار به ثبات رسیده‌ایم و این شرایط با سال گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: محصولات کشاورزی فصلی هستند و به همین دلیل در تمام کشورها، نوساناتی در بازار آن وجود دارد، در سال گذشته به دلیل اختلال در تعادل میزان کالا و قیمت در بازار محصولات کشاورزی، حوزه تنظیم بازار دچار نوساناتی شد که امسال شرایط مناسب و کنترل شده است.

نیکبخت درباره تولید گوشت قرمز تصریح کرد: در گام نخست، ضمن جلوگیری از کشتار دام مولد، بازسازی گله مولد در دستور کار است و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده شرایط بازار گوشت قرمز مانند آنچه که در تولید و بازاررسانی مرغ، تخم‌مرغ، سبزی و صیفی انجام شد، به ثبات برسیم.

کد خبر: ۲۹۱٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha