۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
هزینه تولید در ایران دوبرابر واردات است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

هزینه تولید در ایران دوبرابر واردات است

گرگان- محمدی فر، مدیر تاسیسات ساختمانی هایسان ۷۰۷ گفت: باتوجه به اینکه تولید در کشور ما با صرف هزینه زیادی همراه است، واردات همان کالا با نصف قیمت به تولید کننده آسیب جدی وارد می کند. 

هادی محمدی فر در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حوزه فعالیت تاسیسات ساختمانی هایسان ۷۰۷ مربوط به ساختمان است یعنی از فونداسیون ساختمان تا شیرآلات، فاضلاب، آتش نشانی و سایر اقدامات اجرایی را شامل می شود.

مدیر تاسیسات ساختمانی هایسان ۷۰۷ افزود: تاسیسات ساختمانی هایسان۷٠۷ مجموعه نمایندگی فروش است و در حال حاضر مشکلی برای تهیه اجناس ندارد، البته چندسال گذشته مسائلی در زمینه کمبود و تهیه جنس وجود داشت که در طی دوسال اخیر این مشکل مرتفع شده است.

محمدی فر بیان کرد: باتوجه به اینکه تولید در کشور ما با صرف هزینه زیادی همراه است، واردات همان کالا با نصف قیمت به تولید کننده آسیب جدی وارد می کند.

وی گفت: به دلیل اینکه کشور ما تحریم شده و از نظر تجاری با بسیاری از کشورها رابطه ندارد از روی اجبار بیشترین واردات از کشور چین انجام می شود اما در بازار جهانی بیشتر از محصولات کشور ژاپن استقبال می شود.

محمدی فر تصریح کرد: در چند سال اخیر به دلیل تورم بالا توان خرید مردم کاهش یافته است لذا فروشندگان بیشتر به فروش اقساطی و راه های دیگر برای بالابردن فروش روی آورده اند که به عنوان مثال می توان به شرکت در نمایشگاه ها، بستن قرارداد با بانک ها و نهادهای مختلف اشاره کرد.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha