۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
تکمیل و تحویل ۹ پروژه شامل بیمارستان، ورزشگاه و خانه‌های سازمانی در دولت سیزدهم
توسط سازمان مجری ساختمان‌ها انجام شد

تکمیل و تحویل ۹ پروژه شامل بیمارستان، ورزشگاه و خانه‌های سازمانی در دولت سیزدهم

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی در دولت سیزدهم ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی، ۲ پروژه ورزشگاهی و ۲ پروژه خانه های سازمانی را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار داد.

به گزارش بازار، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی از زمان تاسیس تاکنون در ساخت ساختمان‌های عمومی برای سراسر کشور ایفای نقش کرده است که بخش عمده‌ای از این ساختمان‌های عمومی شامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و همچنین ورزشگاه‌ها و خانه‌های سازمانی است. همچنین طرح‌های توسعه برخی از حرم‌ها از جمله حرم حضرت‌ معصومه (س) و مصلی نیز از جمله اقداماتی است که این سازمان در برنامه دارد.

در دولت سیزدهم، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی تلاش کرد تا با تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل و تسریع در انجام پروژه‌ها گام بردارد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این دولت، سازمان مجری تمرکز خود را بر تکمیل مصوبات سفر رییس‌جمهور و همچنین پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد قرار داد.

بر همین اساس مجموعه اقداماتی که در دولت سیزدهم در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی انجام شد شامل تامین و تخصیص ۸۵.۸۳۶.۳۹۱ میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه‌ها با اولویت مصوبات سفر رئیس جمهور، تکمیل و تحویل ۹ پروژه مشتمل بر ۵ پروژه بیمارستانی با ۹۷۱ تخت کل و زیربنایی بیش از ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع، ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشگاهی به مساحت کل ۳۷ هزار و ۱۵۲ مترمربع است.

تکمیل و تحویل ۵ بیمارستان با مجموع ۹۷۱ تخت بیمارستانی
۵ بیمارستان تکمیل شده در دولت سیزدهم شامل بیمارستان تربت‌حیدریه با ۲۷۳ تخت و ۲۴ هزار و ۱۴۳ مترمربع، بیمارستان گچساران با ۱۴۲ تخت و ۱۲ هزار و ۴۹۵ مترمربع، بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر با ۹۹ تخت و ۸ هزار و ۵۲۳ مترمربع، بیمارستان آموزشی جهرم با ۳۱۳ تخت و ۲۳ هزار و ۱۳۰ مترمربع و بیمارستان امام‌خمینی خمین با ۱۴۴ تخت و ۱۸ هزار و ۶۱ مترمربع است.

تکمیل پروژه‌های مسکونی نمایندگان و خانه‌های سازمانی پزشکان باشت
۲ پروژه مسکونی احداث شده در طی دولت سیزدهم توسط سازمان مجری با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع شامل تامین منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تأمین خانه‌های سازمانی پزشکان بیمارستان باشت است.

تکمیل ورزشگاه‌های خرم‌آباد و زمین شماره یک ورزشگاه بناب
همچنین، سازمان مجری در دولت سیزدهم ۲ پروژه ورزشگاهی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۵۲ مترمربع را تکمیل کرد. این ورزشگاه‌ها شامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد و زمین شماره یک به ظرفیت ۵ هزار نفری ورزشگاه بناب است.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha