۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
بخش خصوصی کار خود را بلد است| دولت چاره ای جز اعتماد ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان: 

بخش خصوصی کار خود را بلد است| دولت چاره ای جز اعتماد ندارد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت چاره ای جز اعتماد به فعالان بخش خصوصی ندارد، گفت: اتفاقات صنعت ساختمان گویای توانمندی فعالان این حوزه است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد دهنوی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان اظهار کرد: صنعت ساختمان یک صنعت مادر محسوب می شود که در زمان رونق می تواند به عنوان پیشران عمل کرده و ۳۰۰ تا ۴۰۰ صنعت دیگر را دخیل کرده و اشتغالزایی ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: تولید مسکن از اولویت های دولت سیزدهم است و استان گلستان در طی چهار سال، تعهد دارد بالغ بر ۹۰ هزار مسکن بسازد که ۶۰ هزار واحد آن شهری و بقیه روستایی است.

وی با بیان اینکه دولت چاره ای جز اعتماد به فعالان بخش خصوصی ندارد، گفت: صنعت ساختمان مردم پایه پیش رفته که این مهم از مزیت های این صنعت به شمار می رود.

دهنوی بیان کرد: اقدامات دانش بنیان، ورود فناوری های نوین و وقوع هوشمند سازی نشان می دهد بخش خصوصی کار خود را بلد است و اتفاقات این صنعت گویای توانمندی فعالان این حوزه است.

معاون استاندار گلستان با بیان اینکه مجموعه صنعت ساختمان به عنوان یک زنجیره تولیدی دارای اهمیت است، بیان کرد: یکی از اولویت های ما در استان شکل گیری این زنجیره است.

وی یادآور شد: بخش عمده ای از سیمان، سنگ و مصالح ساختمانی از مرز اینچه برون عبور می کند و کشور ما هم به لحاظ زیر ساختی و هم به لحاظ توسعه فنی در جایگاه خوبی قرار دارد.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha