۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
موتور پیشرفت اقتصاد کشور نیازمند مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه است
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

موتور پیشرفت اقتصاد کشور نیازمند مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: صنعت نفت به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه و سرمایه‌گذاری و اعتبارات در بخش‌های مختلف پایین‌دستی و بالادستی نیاز دارد.

به گزارش بازار، عباس غریبی با بیان اینکه پارسال تمام تلاشمان حرکت براساس فعالیت‌های تیمی بوده است، گفت: با تلاش همه کارکنان اقدام‌های مهمی انجام شد و طی این سال اعتبارات درخوری در بخش پروژه‌های توسعه‌ای، نگهداری، تعمیراتی، خرید و سرمایه‌ای اخذ شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران دریافت شد و برای امسال نیز برنامه‌ریزی دقیقی انجام و شرح نیازهایی تهیه شده که حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به رویکرد امسال این شرکت گفت: باید با انجام پروژه‌های توسعه‌ای، تعمیراتی و نگهداری به‌صورت جهادی کار کنیم و این اعتبارات اخذشده به سرمایه و فعالیت برای شرکت تبدیل شود.

غریبی ادامه داد: با داشتن نیروی انسانی باانگیزه به‌عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه، دارایی و عاملی حیاتی در بقای سازمان این موضوع محقق خواهد شد و این مسئله وظیفه ما را در رفع مشکلات کارکنان ازجمله سقف حقوق و مزایا و... سنگین‌تر می‌کند؛ هرچند حل مسائل و مشکلات کارکنان، مورد تأکید مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز هست و پیگیرهای قابل قبولی را انجام داده‌اند.

وی افزود: موتور پیشران اقتصاد کشور صنعت نفت است و این صنعت به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه، سرمایه‌گذاری و اعتبارات در بخش‌های مختلف پایین‌دستی و بالادستی نیاز دارد و امیدواریم امسال با شروع پروژه‌های جدید بتوانیم به‌خوبی از آنچه به عهده همه ما گذاشته شده است، برآییم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: امیدواریم امسال نیز با همین رویکرد و تخصیص اعتبارات به بخش‌های مختلف گام برداشته شود و با شروع پروژه‌های جدید، اتفاقات درخور توجهی رقم بخورد.

غریبی افزود: البته فقط به بخش‌های فنی و عملیاتی بسنده نشد، برای بخش‌های پشتیبانی و منابع انسانی هم تلاش شد و به‌منظور نوسازی زیرساخت‌های صنعتی و ماشین‌آلات ترابری، شرح نیاز به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تهیه و به هیئت‌مدیره شرکت ملی ارسال شده است. همچنین، به‌منظور نوسازی اماکن اداری، مهمانسرایی و ورزشی هم درخواست حدود ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات، اتفاق‌های مثبتی را در شرکت شاهد باشیم.

وی بیان کرد: در حوزه منابع انسانی به‌عنوان مهم‌ترین دارایی سازمان، موضوع ساختار سازمانی پیگیری شد و بازنگری ساختار در مراحل پایانی است و آموزش نیروی انسانی هم به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۹۰٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha