۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
آزادراه مراغه - هشترود پیشرفت خوبی دارد
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی:

آزادراه مراغه - هشترود پیشرفت خوبی دارد

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش مهم آزادراه مراغه - هشترود در تسهیل تردد مردم منطقه و کاهش آمار تصادفات رانندگی گفت: این طرح زیرساختی پیشرفت خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، تراب محمدی ظهر دوشنبه در بازدید از آزادراه مراغه-هشترود با تاکید بر اینکه پروژه باید با زمان بندی پیش برود، افزود: احداث کیلومتر ۱۳ این آزادراه از سمت مراغه تا شهر نظرکهریزی هشترود و اتصال این قطعه از دو طرف به جاده قدیم در اولویت قرار گرفته‌است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پروژه از لحاظ تولید و جاگذاری نیوجرسی‌ کمی از زمانبندی عقب است و در مورد بهره‌برداری از این ۲۹ کیلومتر هم به زودی یک جلسه در استانداری برگزار می‌شود.

محمدی گفت: اجرای این طرح به خوبی پیش می رود و قطعه اول آزادراه از مراغه تا نظرکهیریزی تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: آسفالت ریزی بخش زیادی از مسیر انجام شده و جدا کننده ها نیز در حال تولید وجاگذاری در مسیر است و تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

سرپرست استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اتمام هر چه سریعتر پروژه گفت: آزاد راه مراغه-هشترود از مطالبات جدی مردم است، بنابراین سرعت بخشی به اجرای پروژه باید در دستور کار قرار گیرد.

محمدی تاکید کرد: در صورت نیاز به جابجایی تاسیسات گاز، برق و آب حتما با استانداری هماهنگی های لازم انجام شود تا اجرای پروژه مشمول مرور زمان نشود.

به زودی شاهد بهره‌برداری از ۲۹ کیلومتر هدفگذاری شده خواهیم بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز بیان کرد: روسازی لایه دوم ۲۹ کیلومتر این آزادراه از کیلومتر ۱۳ تا ۴۲ به اتمام رسیده و ایمن‌سازی و جاگذاری نیوجرسی‌ها در حال اجراست.

«جبارعلی ذاکر» با بیان اینکه اتصال این ۲۹ کیلومتر به جاده قدیم در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تملک اراضی کمی زمانبر شد و به نظر می‌رسد بهره‌برداری از این مسیر ۲۹ کیلومتری طبق ضرب‌الاجل قبلی به تلاش مضاعف نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به روند رو به پیشرفتی که این پروژه در زمان حاضر دارد، به زودی شاهد بهره‌برداری از ۲۹ کیلومتر هدفگذاری شده خواهیم بود.

وی ادامه داد: بیشترین سوانح در مسیر ۲۹ کیلومتری از جاده قدیم روی می‌دهد و با بهره‌برداری از مسیر هدفگذاری آزادراه مراغه-هشترود، مشکلات کاهش می‌یابد.

کد خبر: ۲۹۰٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha