۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
قیمت اهن در اهن مکان (راهنمای استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن)

قیمت اهن در اهن مکان (راهنمای استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن)

با توجه به نوسات قیمت روز انواع آهن آلات، بسیاری از خریداران به دنبال یک مرجع معتبر جهت استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن می‌گردند.

یه گزارش بازار، با توجه به نوسات قیمت روز انواع آهن آلات، بسیاری از خریداران به دنبال یک مرجع معتبر جهت استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن می‌گردند. در این میان روش‌های مختلفی جهت مشاهده قیمت امروز آهن در آهن مکان وجود دارد.
برخی از افراد با مراجعه به جداول قیمت آنلاین به آخرین تعرفه خرید و فروش آهن آلات پی می‌برند. اما این جداول معمولا با تاخیر به روزرسانی می‌شوند. عده زیادی از افراد با مراکز فروش آهن تماس می‌گیرند تا قیمت کیلویی یا شاخه‌ای محصولات آهنی را براورد کنند. این روش هم با توجه به تفاوت زیاد قیمت مراکز فروش نسبت به یکدیگر چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد.

اما اگر نظر افراد حرفه‌ای را جویا شوید، متوجه خواهید شد آنها برای اطلاع از نرخ دقیق محصولاتی نظیر پروفیل، تیر آهن، میلگرد، ورق آهن، ناودانی، مفتول، نبشی و ... به بازار آهن، آهن مکان یا حتی شادآباد مراجعه می‌کنند. البته این کار هم برای بسیاری از افراد به خصوص افراد ساکن در شهرستان غیرممکن است.
اگر قصد خرید فوری آهن را دارید، می‌توانید جهت اطلاع از قیمت آهن در آهن مکان به صورت لحظه ای با استعلام قیمت آهن از امروز آهن برنامه ریزی خود جهت زمان خرید و یا ثبت سفارش لحظه ای مقاطع فلزی را انجام دهید.

اطلاع از قیمت اهن در اهن مکان (قیمت روز)

امروز آهن با گردهم آوری گروهی از برترین کارشناسان فروش توانسته گام بلندی در ارائه قیمت به روز آهن آلات به کاربران آنلاین بردارد. خریداران می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مرکز فروش با مشاهده جداول قیمت از آخرین قیمت لحظه ای امروز آهن مطلع شوند.

قیمت میلگرد در امروزآهن


همچنین این امکان وجود دارد تا شما با کارشناسان فروش امروز آهن تماس بگیرید و قیمت امروز آهن را به صورت دقیق‌تر پرس و جو کنید. از انجا که متوجه شدیم برخی از خریداران فوق حرفه‌ای از این سایت برای تخمین قیمت امروز آهن تهران استفاده می‌کنند و حتی خرید خود را از این مرجع انجام می‌دهند، در ادامه تعرفه محصولات آهنی را با استناد بر سایت امروز اهن ارائه خواهیم کرد.

قیمت روز آهن پروفیل

پروفیل آهن شاخه‌ای در بازار با قیمتی در بازه ۲۶۹ هزار تومان الی دو میلیون و ۶۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت به علت تفاوت در ابعاد و در نتیجه وزن نهایی پروفیل است.

در ادامه لیست برخی از سایزهای پرتقاضا پروفیل را بر حسب دلار مشاهده می‌کنید.

قیمت هر شاخه پروفیل

محصول

قیمت (دلار)

قوطی ۲*۲

۶.۴ $

قوطی ۴*۴

۱۲.۸ $

قوطی ۴*۸

۱۹.۵ $

قیمت امروز تیر آهن

با بررسی قیمت آهن در آهن مکان می‌توان گفت هر شاخه تیر آهن با توجه به سایز تیرآهن در بازه ۳ میلیون ۹۵۵ هزار تومان الی ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان قرار دارد.

لیست قیمت برخی از محصولات پرفروش تیرآهن بر حسب دلار به شرح زیر است.

قیمت هر شاخه تیرآهن

محصول

قیمت (دلار)

تیرآهن ۱۲

۶۸.۲ $

تیرآهن ۲۰

۱۵۵ $

تیرآهن ۳۲

۲۷۶.۷ $

قیمت امروز آهن میلگرد

قیمت روز میلگرد در بازار با توجه سایز میلگرد بین ۲۵ هزار تومان الی ۲۶ هزار تومان قرار دارد. قیمت میلگرد بیشتر به صورت کیلویی بیان می‌شود.

در جدول زیر قیمت دلاری برخی از میلگردهای پرکاربرد ارائه شده است.

قیمت هر کیلو میلگرد

محصول

قیمت (دلار)

میلگرد ۸

۰.۴۶ $

میلگرد ۱۴

۰.۴۵ $

میلگرد ۱۶

۰.۴۵ $

قیمت به روز انواع ورق آهن

نرخ خرید و فروش ورق سیاه با توجه به معیارهایی نظیر نوع ورق (شیت یا فابریک)، ضخامت ورق و ... تعیین می‌شود. در بازار فعلی ورق سیاه به صورت کیلویی با قیمتی معادل ۴۲ الی ۴۴ هزار تومان قابل خریداری است.

لیست قیمت انواع ورق سیاه را به واحد دلار مشاهده می‌نمایید.

قیمت هر کیلو ورق سیاه

محصول

قیمت (دلار)

ورق سیاه ۲

۰.۷۵ $

ورق سیاه ۴

۰.۷۳ $

ورق سیاه ۱۰

۰.۷۴ $

قیمت روز مفتول

یکی از مهمترین محصولات در جداول قیمت لحظه ای امروز آهن قیمت مفتول است که بر اساس نوع مفتول (گالوانیزه، سیاه، مسوار...)، ضخامت مفتول و ... تعیین می‌شود. در بازار هر کیلو مفتول بین ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

در لیست زیر تعرفه برخی از مفتول های پرفروش را بر حسب دلار ارائه شده است.

قیمت هر کیلو مفتول

محصول

قیمت (دلار)

مفتول آرماتوربندی ۱.۵

۰.۵۲ $

مفتول گالوانیزه ۲

۰.۶۸ $

مفتول مسوار ۲

۰.۶۶ $

قیمت امروز آهن ناودانی

تعرفه هر کیلو ناودانی در بازار آهن به عواملی نظیر ضخامت ناودانی وابسته است. در حالت فعلی می‌توانید با قیمت ۲۹ الی ۳۱ هزار تومان کیلویی صاحب ناودانی شوید.

برخی از ناودانی های پرفروش به همراه قیمت دلاری انها عبارت به شرح زیر است:

قیمت هر کیلو ناودانی

محصول

قیمت (دلار)

ناودانی ۶.۵

۰.۵۲ $

ناودانی ۱۲

۰.۵۲ $

ناودانی ۱۸

۰.۴۹ $

قیمت به روز نبشی آهن

قیمت نبشی هم بیشتر از هر پارامتر دیگری به سایز نبشی و کارخانه سازنده آن بستگی دارد. به طور میانگین نبشی کیلویی ۲۹ هزار تومان است.

در لیست زیر قیمت دلاری برخی از سایزهای پرفروش نبشی ارائه شده است.

قیمت هر شاخه پروفیل

محصول

قیمت (دلار)

نبشی ۴

۰.۵۰ $

نبشی ۸

۰.۵۰ $

نبشی ۱۰

۰.۵۰ $

قیمت روز هر کیلو آهن

قیمت امروز آهن کیلویی تحت تاثیر عواملی نظیر نوع آهن (میلگرد، پروفیل، نبشی، مفتول و ...)، کیفیت آن، سایز و پارامترهای دیگر دارد. بهترین مرجع جهت استعلام قیمت روز آهن آلات امروز مرکز خرید آهن مکان است.

اما باید بدانید سایت امروز آهن، قیمت آهن در آهن مکان را به صورت لحظه ای در اختیار شما می‌گذارد.

قیمت روز شاخه آهن

قیمت هر شاخه از آهن آلات هم با توجه به وزن و قیمت واحد آهن بر حسب کیلو گرم برآورد می‌شود. کافی است قیمت هر کیلو آهن مدنظر را در وزن آن ضرب کنید تا قیمت نهایی هر شاخه آهن محاسبه شود.

علت افزایش قیمت آهن آلات امروز

با توجه به افزایش شدید قیمت آهن در آهن مکان این سوال برای بسیاری از کاربران بروز پیدا می‌کند که دلیل این جهش قیمتی در طول چند ساله گذشته چیست؟

به صورت کلی قیمت محصولات آهن به عوامل زیر بستگی دارد؛

  • نرخ ارز

  • سیاست داخلی

  • عرضه و تقاضا

  • تورم

  • قیمت سنگ آهن

  • ...

با توجه به تغییرات بسیاری از پارامترهای بالا از جمله نرخ ارز در چندین سال گذشته، بنابراین افزایش قیمت روز آهن آلات در ایران قابل توجیه می‌باشد.

قیمت امروز آهن تیرآهن در بازار آهن مکان

نظر شخصی درمورد استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن

تجربه شخصی من درباره خرید آهن این است که ابتدا قیمت لحظه ای امروز آهن را از سایت امروز آهن استعلام بگیرید، سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

به شخصه یکبار سفارش آهن آلات در تناژ بالا را از یک شرکت به اصطلاح معتبر ثبت کردم، اما نه تنها تخفیفی برای من ارائه نشد، بلکه ضرر زیادی در سفارشم کردم. دلیل این موضوع عدم اطلاع دقیق از قیمت روز آهن آلات ساختمانی بود. این موضوع نشان می‌دهد اطلاع از قیمت امروز آهن آلات قبل از ثبت سفارش چقدر مهم است.

امروز آهن؛ راهنمای استعلام قیمت لحظه ای آهن در آهن مکان

بدون شک راه های متعدیی برای استعلام قیمت امروز آهن وجود دارد، اما همانطور که ابتدای مطلب گفتیم، تمام این راهها می‌توانند گمراه کننده و چالش برانگیز باشند.
با توجه به مشورت با افراد حرفه‌ای و تجربه ای که به شخصه از بازار آهن اندوخته‌ام، به نظر من بهترین و مطمئن ترین راهکار جهت استعلام قیمت لحظه ای امروز آهن مراجعه به سایت امروز اهن است.
این سایت همواره آخرین قیمت آهن در آهن مکان را از طریق جداول آنلاین و تماس تلفنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خیال راحت برای استعلام قیمت لحظه ای کیلویی و شاخه ای آهن آلات به آن اعتماد کنید.

کد خبر: ۲۹۰٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha