۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
ثبت تردد بین استانی ۶۸ میلیون وسیله نقلیه در اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد

ثبت تردد بین استانی ۶۸ میلیون وسیله نقلیه در اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت که در اردیبهشت‌ماه امسال تردد بین استانی ۶۸ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۴۵ وسیله نقلیه در راه‌های کشور ثبت شده است.

به گزارش بازار، «منصور فخاران» از افزایش یک درصدی تردد بین استانی وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی کشور در اردیبهشت‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های کشور بر اساس عملکرد سامانه‌های هوشمند، بیان‌داشت: متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک نیز در این بازه زمانی با افزایش یک درصدی همراه بوده که نشان‌دهنده افزایش سفرها نسبت به سال ۱۴۰۲ است.

این مسئول از ثبت بیشترین تردد بین استانی در روز ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۴۶ تردد خبر داد و اظهار داشت: کمترین میزان تردد روزانه نیز با یک میلیون و ۹۲۹ هزار و ۸۲۲ تردد در روز ۳۱ اردیبهشت امسال به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به روند تردد ورود و خروج در اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در استان‌های کشور اشاره و تاکید کرد: استان‌های هرمزگان با ۲۵ درصد، کرمان با ۲۴ درصد و سیستان و بلوچستان با ۱۹ درصد بیشترین افزایش تردد ورود و خروج را داشته‌اند.

فخاران خاطرنشان‌کرد: در مقابل استان‌های گلستان با ۱۲ درصد، خراسان شمالی با ۱۲ درصد و اردبیل با ۱۰ درصد بیشترین کاهش تردد ورود و خروج وسایل نقلیه را در بین استان‌های کشور در اردیبهشت ۱۴۰۳ را داشته‌اند.

کد خبر: ۲۹۰٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha