۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
درآمدزایی ارزی با ضربه های انگشتی!| فیشینگ در کمین عاشقان همستر؛ مراقب باشید
«بازار» گزارش می دهد

درآمدزایی ارزی با ضربه های انگشتی!| فیشینگ در کمین عاشقان همستر؛ مراقب باشید

ورود به بازارمجازی و کسب درآمد از ارز دیجیتال درحالی این روزها طرفداران زیادی دارد و صفحه گوشی هابه امید درآمدزایی، سیبل اصابت انگشتان شده که کارشناسان پولدارشدن از طریق رمزارزها را بعید نمی دانند.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: پس از ثابت شدن درآمدزایی فعالان حوزه بلاکچین با انجام بازی «نات کوین» طی ماههای گذشته و قابل معامله شدن آن در پی استخراج سکه و فروش آن، هم اکنون میلیونها نفر در دنیا با رجوع به تلگرام فرصت را مغتنم شمرده تا این بار از طریق بازی در «همستر کامبت»، گوی رقابت را برای استخراج سکه ها از هم بربایند و در این کارزار مجازی بی زحمت و بدون سرمایه گذاری به ارز مجازی دست یابند.

حال با بسته شدن صفحه فعالیت اولیه نات کوین در تلگرام، پس از رسیدن این بازار مجازی به نقطه اقتصادی و توزیع سود بدون سرمایه گذاری به مخاطبان، رمز ارز جدید همستر کامبت، که آن نیز در بستر فن آوری نوین معاملات ارزدیجیتال طراحی شده است، هم اکنون زمینه جذب فعالیت دهها میلیون کاربر به چنین بازار مجازی را در دنیا فراهم کرده است. به طوری که این روزها پیر و جوان، کاردار و بیکار، در حال ضربه زدن به صفحه گوشی های خود هستند تا بتوانند با کسب سکه های فراوان در چنین بازار مجازی کسب امتیاز و در نهایت با فروش آن درآمد زایی کنند. بازاری که طراحان آن ابتدا بدنبال جذب مخاطب و مشتریان چند صد میلیونی هستند تا با آینده نگری، چشم انداز خوبی را در چنین بازاری ترسیم کنند.

به نظر می‌رسد شبکه Ton به عنوان یک رقیب تازه نفس در مقابل شبکه‌های بلاک‌چین قدیمی و معتبرتر به دنبال استفاده از ظرفیت کاربران شبکه‌های اجتماعی خود یعنی تلگرام برای رشد و فراگیری هرچه بیشتر است

هدف تلگرام از راه‌اندازی همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت که در پلتفرم تلگرام با مکانیزم تاپ تو ارن (ضربه بزن و کسب کن) فعالیت می‌کند هم اکنون به یک دستاورد بزرگ دست یافته و تعداد کاربران خود را به بیش از صد میلیون نفر رسانده است که به گفته کارشناسان بازار رمز ارز معلوم نیست چه اتفاقاتی در آینده در چنین بازاری رخ می دهد اما با توجه به برنامه ریزی تصمیم گیران و اینکه طی حدود ۲ دهه گذشته این امکان به وجود آمد که خیلی ها توانستند از طریق بیت کوین کسب سود شگفت کنند، بنابراین چنین رمز ارز تلگرامی نوظهوری که هنوز در ابتدای کار قرار دارد ترقی یا افت آن بستگی به چگونگی فعالیت کاربران و تصمیم گیران این برنامه دارد.

طبق پیش بینی کارشناسان رمز ارز، به نظر می‌رسد شبکه Ton به عنوان یک رقیب تازه نفس در مقابل شبکه‌های بلاک‌چین قدیمی و معتبرتر به دنبال استفاده از ظرفیت کاربران شبکه‌های اجتماعی خود یعنی تلگرام برای رشد و فراگیری هرچه بیشتر است. در واقع از یک سو مخاطبان بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی سرازیر شده و زنگ خطر برای سایر شبکه‌های اجتماعی جهانی از جمله واتس‌آپ و ... به صدا در خواهد آمد. از سوی دیگر با این آهنگ رشدی که در مورد رمز ارز یا توکن NOT دیده می‌شود یک رقیب تازه نفس برای سایر رمزارزهای معتبر پیدا خواهد شد و از آن مهم‌تر از این پس وضعیت شبکه TON در مقابل سایر شبکه‌های بلاک‌چین جالب توجه خواهد بود.

ورود مخاطبان به بازار مجازی همستر کامبت، با تعداد بسیار بالا بی سابقه بوده و حتی آمار کاربران این بازی از تعداد واکسن های زده شده کرونا در یک موقعیت زمانی ۱۰ روزه بیشتر بوده است به طوری که ۸۰ درصد کشورهای دنیا هم اکنون درگیر چنین بازیی هستند

بیزینسی جدید با ۱۰۰ میلیون مخاطب

امیربیات، کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال و عضو انجمن بلاکچین ایران در گفتگو با «بازار» گفت: همستر کامبت، بیزنس جدیدی است که برای عموم طراحی شده است که پس از نات کوین با جذب ۴۰ میلیون مخاطب، اکنون از آن سبقت گرفته و تعداد کاربران خود را با ترند گسترده پیش زمینه ورود به بازار رمز ارزی به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسانده است. ورود مخاطبان به این بازار مجازی با تعداد بسیار بالا بی سابقه بوده و حتی آمار کاربران همستر کامبت از تعداد واکسن های زده شده کرونا در یک موقعیت زمانی ۱۰ روزه بیشتر بوده است به طوری که ۸۰ درصد کشورهای دنیا هم اکنون درگیر چنین بازیی هستند.

بازی درآمدزایی که از هنرهای ویژه تلگرام به شمار می رود و تکنیک آن این است با یک بازی ساده جذاب و کلیک های پی در پی چکشی بر روی صفحه موبایل، هر کس در هر سطح و سوادی می تواند وارد چنین بازاری شود حتی با دانش صفر. حال از آنجایی که فرایند نات کوین تمام و ماینینگ شده است، بنابراین خیلی ها از این بازی با استخراج تکن امتیاز و ارز مجازی گرفتند و نات کوین ۴۰ میلیون کاربری احساس مثبتی را برای برنامه ریزان این نوع ارز دیجیتال نوظهور ایجاد کرد تا ایده های خود را در آینده پیاده سازی کنند، زیرا وجود این ۴۰ میلیون نفر را دارایی و پشتوانه خود حساب می کنند.

وقتی چنین پروژه ای جلو می رود یک تکن ارایه می شود و لزومی به هزینه کرد توسط گردانندگان این بازار نیست، بلکه با توسعه آن خریداران از دارایی که گردانندگان آن به پشتوانه مخاطبان به بازار عرضه می کنند، اقدام به خرید می کنند و روند معاملات بصورت عرضه و تقاضا و در قالب مزایده انجام می شود

مزایده رمز ارزهایی که کسب سود را در پی دارد

وی در پاسخ به اینکه پولی که گردانندگان چنین اپلیکیشن یا بازی های تلگرامی به مخاطبان داده می شود، چگونه و از کجا تامین می شود؟ گفت: چه نات کوین و چه همستر کامبت پروژهایی وابسته به تلگرام می باشند، اپلیکیشن های هوشمند طراحی شده ای که روی خود تلگرام عمل می کند و بصورت مینی آپ هستند، حال از آنجایی که چشم انداز این بازار مجازی برای چند صد میلیون نفر طراحی شده است وقتی چنین پروژه ای جلو می رود یک تکن ارایه می شود و لزومی به هزینه کرد توسط گردانندگان بازار نیست، بلکه با توسعه آن خریداران از دارایی که گردانندگان آن به پشتوانه مخاطبان به بازار عرضه می کنند، اقدام به خرید می کنند و روند معاملات بصورت عرضه و تقاضا و در قالب مزایده انجام می شود. البته با بالارفتن ارزش نات کوین خیلی ها به دلیل بی اطمینای از ثبات چنین بازاری آن را فروختند، ولی افراد کاردان، باهوش و متخصص اقدام به چنین کاری نکردند و همچنان منتظر سودآوری بیشتر در آینده هستند.

با این وجود اگر پلن قدرتمندی وجود نداشت ۱۰۰ میلیون نفر درگیر چنین بازاری(همستر کامبت) نمی شدند، به هر حال این را باید گفت که بنیان گذاران ton تیم بسیار باهوشی هستند که حتی فیس بوک هم با قدمت دیرینه نتوانست پس از سالها فعالیت اینگونه و در زمان کمی به این شکل ظاهر شود، اما تکن توانسته است با جذب مخاطبان میلیونی وارد مارکتی شود که سهم عظیمی از بلاکچین را دارا شده است.

از آنجایی که به برکت مخاطبان میلیونی پشتوانه این بازار قوی شده است، بنابراین پیش بینی می شود این بازار رمز ارز می تواند در آینده بیشتر مورد اعتماد قرار گیرد چرا که گردانندگان چنین بازاری نیامده اند که زود بازار را ترک کنند

بازیگران بازار مجازی ارز دیجیتال باید تخصص لازم را داشته باشند

به گفته بیات مردم باید در ورود به چنین بازی هایی یاد بگیرند که چکار کنند و با مطالعه، تخصص لازم به روز را کسب کنند، چرا که اکنون این اپلیکشن در ابتدای کار بوده و کار با آن بسیار ساده است، حال از آنجایی که به برکت مخاطبان میلیونی پشتوانه این بازار قوی شده است، بنابراین پیش بینی می شود این بازار رمز ارز می تواند در آینده بیشتر مورد اعتماد قرار گیرد چرا که گردانندگان چنین بازاری نیامده اند که زود بازار را ترک کنند، پروژه ای عظیمی که می تواند جدی تلقی شود با این وجود مخاطبان نیاز است روش های جدید کار با آن را به خوبی یاد بگیرند زیرا در آینده نزدیک بی تردید دستورالعمل های جدید آن تعریف می شود تا کاربران بتوانند اقدام با جمع کردن تکن کنند.

بنا به این گزارش، اظهار نظرهای متفاوتی از سوی کارشناسان راجع به این بازار نوظهور رمز ارز مجازی مطرح است،و یکی از دلایلی که بر آن تاکید شده سوء استفاده و کلاه برداری به روش فیشینگ و هک است. آنجایی که ناآگاهانه افراد بدون اطلاعات کافی از نحوه ورود و یا هنگام بازی گرفتار صیادان و سارقان فضای مجازی می شود. لذا با این وجود افرادی که در این بازی‌ها شرکت می‌کنند، بایستی مراقب اطلاعات و حساب‌هایشان باشند. البته برخی نیز می گویند؛ خیلی نباید به آن اعتماد شود، اما غالب کارشناسان بر این باورند که فناوری بلاک چین در آینده حتی می تواند جایگزین پول‌شود. حال بازی همستر کمبات به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های درون بازی را کسب کنند اما این توکن‌ها فعلا فقط برای ارتقای درون بازی یا سرمایه‌گذاری در بازی استفاده می‌شوند و امکان فروش آن‌ها وجود ندارد. با این حال اعلام شده است که در آینده نزدیک اقدام به توزیع توکن‌های بازی و اجرای ایردراپ می شود که ممکن است به معنای قابل معامله شدن توکن‌ها باشد و پس از توزیع توکن‌ها احتمال دارد بتوان آنها در صرافی‌ها مورد معامله قرار گیرند.

کد خبر: ۲۹۰٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha