۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
روستاهای یزد از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد:

روستاهای یزد از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند می‌شوند

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در تلاش هستیم تا تمامی مردم خصوصاً اهالی روستاها از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند شوند. 

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار در جلسه با فرماندار شهرستان مروست، با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان مروست، پایین بودن آمار ثبت شده جمعیت ساکن آبادی‌ها و روستاهای شهرستان در سامانه ها را یادآور شد و گفت: آمار خانوار و جمعیت در تعیین اولویت توسعه ارتباطات روستایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های ملی و آمارهای رسمی انجام می شود، موثر است.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه پوشش تلفن همراه در روستاها و محورهای جاده ای شهرستان، اظهار کرد: در تلاش هستیم با بررسی های فنی و اخذ مجوزهای مربوطه اقدامات لازم در جهت بهبود کیفیت ارتباطات شهری و روستایی شهرستان انجام پذیرد تا تمامی مردم خصوصاً اهالی روستاها از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند شوند.

بر اساس این گزارش، در دیدار جواد دانشور فرماندار مروست با اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، تکمیل پوشش تلفن همراه برخی روستاها، جاده های مواصلاتی و توسعه شبکه فیبرنوری در مناطق شهری شهرستان مروست از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

کد خبر: ۲۸۹٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha