۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
برگزاری ۴۵۰ مرحله حراج الکترونیکی از سال گذشته تا به امروز

برگزاری ۴۵۰ مرحله حراج الکترونیکی از سال گذشته تا به امروز

معاون سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج الکترونیکی از خرداد سال گذشته برگزار شده که زمینه ساز فروش ۸هزار قلم کالا در سراسر کشور شده است.

به گزارش بازار، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی در برنامه روی خط رادیو اقتصاد با بیان اینکه از امروز ثبت نام و دسترسی برای حراج خرده فروشی لوازم خانگی آغاز شده است گفت: یکی از اتفاقات نوینی که در وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از خرداد سال گذشته شروع شد گذار از حراج‌های سنتی و فیزیکی بود به سما الکترونیکی شدن بوده است.

وی افزود: تا سال گذشته تمامی مردم مکلف بودند برای شرکت در این حراج ها از تمام کشور به تهران مراجعه کرده و بین یکروز یا دو روز اسکان داشته باشند و کالاهایی را که در واقع سطح کل کشور عرضه می گردید تنها در تهران شرکت کنند .

غلامی افزود: این نوع از برگزاری حراج‌های فیزیکی و حضوری خیلی ناکارایی و هزینه بر بود و استفاده از روش‌های الکترونیکی مبتنی بر روش‌های شفاف سامانه ای یکی از برنامه‌های محوری وزیر اقتصاد و دارایی بود که در دستور کار ما قرار گرفت.

او بیان کرد: از خرداد سال گذشته حراج الکترونیکی را برگزار کرده و با استفاده از این روش‌های الکترونیکی ۴۵۰مرحله حراج از خرداد سال گذشته تا به امروز برگزار شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج الکترونیکی از خرداد سال گذشته برگزار شده که زمینه ساز فروش ۸هزار قلم کالا در سراسر کشور شده است.

کد خبر: ۲۸۹٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha