۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
نمایشگاه معدن و فرآوری مواد معدنی در زنجان برگزار می شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

نمایشگاه معدن و فرآوری مواد معدنی در زنجان برگزار می شود

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان از برگزاری نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته در سطح بین‌المللی در استان خبر داد.

مجید گلشنی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از برگزاری نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته در سطح بین‌المللی در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از۲۳ مردادماه تا ۲۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار متر مربع فضا در این نمایشگاه واگذار شده است،تصریح کرد: شرکت کنندگان از استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان، تهران، خراسان رضوی‌، لرستان، اصفهان، البرز و زنجان بودند که در زمینه زنجیره تامین، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن و سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالادستی معادن از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

گلشنی فرد گفت: نمایشگاه‌ها محلی برای ایجاد و تبادل نیازها در حوزه‌های مختلف از جمله معادن است.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه در جذب سرمایه‌گذاران بزرگ در استان بسیار تاثیرگذار است و حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خارجی که در زمینه تولید ماشین‌آلات معدنی در استان فعالیت می‌کنند از جمله وجوه متمایز این نمایشگاه خواهد بود.

کد خبر: ۲۸۹٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha