۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از دفاتر خدمات مسافرتی آبادان و خرمشهر| برخورد با تورهای غیرمجاز
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از دفاتر خدمات مسافرتی آبادان و خرمشهر| برخورد با تورهای غیرمجاز

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نگاه سازمان منطقه آزاد اروند به دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر حمایتی است.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کمک به دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری منطقه آزاد اروند یکی از اهداف ویژه سازمان منطقه آزاد اروند بوده تا جایی که دو خودروی ون برای کمک به خدمات رسانی آنها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری را همکار خود تلقی می کنیم و معتقدیم همه باید برای اتفاقات خوب کمک کنیم بنابراین همه تلاش خود را برای ارتقای سطح فعالیت آنها انجام خواهیم داد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: نگاه سازمان منطقه آزاد اروند به دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر حمایتی است و چند دوره آموزشی طی روزهای آینده توسط بهترین مدرسان کشور برای آنها برگزار می شود.

بابامرادی تصریح کرد: برخی از آژانس ها پس از اپیدمی کرونا همچنان با چالش مواجه شده اند و اطلاع داریم که گردش مالی آنها رشد مثبت نداشته ولی رسالت ما حمایت از این عزیزان است و در مسیر پُر پیچ و خم صنعت گردشگری آنها را تنها نخواهیم گذاشت و با همه توان کنار آنها ایستاده ایم.

وی ادامه داد: معتقدیم بدون حضور دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری، صنعت توریسم منطقه آزاد اروند رشد نخواهد کرد بنابراین تاکید می کنیم که نه فقط در روزهای اوج بلکه در روزهای سخت نیز کنار آنها خواهیم بود.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بازدیدهای سرزده از دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت های گردشگری ادامه خواهد داشت و از هر اقدامی که سبب رونق کسب و کار آنها شود دریغ نخواهیم کرد.

بابامرادی در خصوص برگزاری تورهای غیر مجاز توضیح داد: این موضوع را با جدیت از طریق مراجع مربوطه در حال پیگیری هستیم و برخورد قاطع و قانونی بر اساس ضوابط با این تورها خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم در تورهای غیرمجاز شرکت نکنند، خاطرنشان کرد: تورهای غیرمجاز هزینه پایین تری دارند ولی هیچگونه نظارتی در خصوص نحوه خدمات آنها وجود ندارد و از سوی دیگر مسافر بیمه نمی شود و چنانچه حادثه ای رخ دهد، امکان دریافت خسارت وجود ندارد.

کد خبر: ۲۸۹٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha