۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ مشاور املاک بدون مجوز در مناطق ۲۰ گانه تهران
نایب رئیس اول اتحادیه مشاور املاک تهران:

فعالیت ۲ هزار و ۵۰۰ مشاور املاک بدون مجوز در مناطق ۲۰ گانه تهران

نایب رئیس اول اتحادیه مشاور املاک تهران گفت:۲ هزار و ۵۰۰ مشاور املاک بدون مجوز در مناطق ۲۰ گانه استان تهران شناسایی شده که بعد از شناسایی آنها به مراجع مربوطه برای برخورد معرفی خواهند شد.

به گزارش بازار، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ۲۵۰۰ مشاور املاکی که مجوز و پروانه کسب ندارند در مناطق ۲۰ گانه تهران از سوی بازرسان اتحادیه مشاوران املاک تهران شناسایی شده است گفت: اگر در ماه به طور مثال سه تا ۴ هزار قرارداد مسکن توسط مشاوران املاک منعقد می‌شود تمامی همکاران من در راستای همین تعداد قرارداد مالیات پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد آن هستیم که بسیاری از اعضای هئیت مدیره برج‌ها مشاوران املاک را داخل برج راه نمی‌دهند گفت: در حال حاضر شاهد انعقاد قرارداد از سوی اعضای هئیت مدیره در داخل برج هستیم که همین امر باعث ایجاد مشکل در هنگام قرارداد با افراد می‌شود و این اعضای هئیت مدیره برج‌ها به نوعی اقدام به فعالیت‌های غیر قانونی در حوزه مسکن می‌کنند.

بیگی نژاد اظهار کرد: اتحادیه مشاوران املاک تهران به هیچ عنوان اجازه فعالیت به این مشاوران املاک خاطی را نمی‌دهد و هیچ مباشاتی با آن‌ها نمی‌کند و بازرسان بعد از شناسایی این افراد آنها را به بخش‌های مربوطه برای برخورد با آنها معرفی می‌کنند.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha