۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
گردشگری سلامت در یزد جان تازه می گیرد
با عقد تفاهم نامه چهارجانبه؛

گردشگری سلامت در یزد جان تازه می گیرد

یزد- تفاهم‌نامه چهارجانبه با هدف توسعه و رونق گردشگری سلامت در یزد بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، اتاق بازرگانی و شرکت تجار امین منعقد شد.

به گزارش بازار به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، با توجه به سند چشم‌انداز استان یزد به نام یزد نوین و به استناد برنامه تحولی استان یزد (۱۴۰۵-۱۴۰۲) در حوزه جذب گردشگران خارجی بخش گردشگری سلامت شامل پزشکی، تندرستی، طبیعت درمانی و ظرفیت بالای درمانی و گردشگری استان یزد این تفاهم‌نامه با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های مذکور منعقد شد.

موضوع این تفاهم‌نامه ارائه خدمات مشاوره، آموزشی و افزایش جذب گردشگران در بخش گردشگری سلامت استان یزد است.

در نشست امضای این تفاهم‌نامه، مقرر شد هر مجموعه نمایندگان خود را معرفی کند تا طی نشست های آتی، زمینه اجرایی شدن مفاد آن فراهم شود.

همه طرفین این تفاهم‌نامه موافقت کردند که نسبت به حضور فعالان حوزه گردشگری سلامت در نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی این بخش در کشورهای هدف برنامه‌ریزی و همکاری لازم را داشته باشند.

استقرار پزشکان علاقه‌مند در کشورهای مقصد، تریاژ بیماران، فراهم کردن تسهیلات لازم جهت انتقال بیمار و دریافت خدمت موردنیاز در مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیمار بین‌الملل (IPD) استان یزد از اهداف مهم انعقاد این تفاهم‌نامه بود.

عقد این تفاهم‌نامه نتیجه برنامه‌های توسعه‌ زنجیره ارزش، پیرو شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو تهران است.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha