۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
راهکار مهم استاندار اصفهان برای اجرای طرح ‌های توسعه محور| نحوه توزیع آب برای کشاورزان
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

راهکار مهم استاندار اصفهان برای اجرای طرح ‌های توسعه محور| نحوه توزیع آب برای کشاورزان

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: تامین اعتبار از طریق تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها، می تواند در راستای اجرای طرح‌ های توسعه محور برای استان بسیار تاثیرگذار باشد.

سید رضا مرتضوی درحاشیه برگزاری شورای ادارای استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به طرح موضوع تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها اظهار کرد: اجرای بسیاری از از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور شهید به همه استانهای کشور از جمله اصفهان، وابسته به به تأمین اعتبار از طریق طرح مولدسازی است.

وی افزود: در صورتی که این اختیارات به استانها اعطاء شود، می‌توان پروژه‌ ها و املاک این طرح را با جدیت بیشتری پیگیری کرده و در استای اجرای طرح‌ های توسعه محور به کار گرفت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه معضلات مختلفی در استان اصفهان وجود دارد که رفع آنها با اجرای طرح های بر زمین مانده عملیاتی می شود، تاکید کرد: با اجرای این طرح یعنی تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها، بسیاری از این پروژه ها سریع تر به مرحله اجرایی و یا تکمیل خواهند رسید.

حمایت کامل شهید رئیسی از پروژه های آبی اصفهان

وی در ارتباط با مراحل پیشرفت پروژه های تامین آب استان اصفهان نیز بیان کرد: آیت الله شهید رئیسی از اجرای این پروژه ها حمایت تام کردند به نوعی که نیمی از پروژه انتقال آب از دریای عمان که کارشناسان معتقد بودند ۱۱ سال به طول می انجامد در طول یک سال گذشته با حمایت های ایشان به سرانجام رسید.

مرتضوی با بیان اینکه شهید رئیسی، مرد ورود به میدان‌ هایی بود که کسی به آنها ورود نمی‌ کرد، گفت: باید تلاش کنیم که خدمات آیت الله رئیسی به سرانجام برسد و ارتباط خادم و مخدومی به عنوان الگویی شایسته که رئیس جمهور شهید بنیان گذار آن بود در کشور ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم با پیروی از رئیس جمهور شهید، باید در افق هدف مسئولان باشد و در این راستا خدمت به مردم تنها هدف افتتاح و بهره‌ برداری از پروژه‌ ها باشد، به نوعی که برای این خدمت‌ حتی درنگ نکنیم، چه تیم فعلی مدیریت استان بر سرکار باشد و چه نباشد.

پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصدی در سامانه دولت یار ثبت شود

استاندار اصفهان تاکید کرد: لازم است پروژه‌ هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند در سامانه ایران یار ثبت شوند تا مطابق برنامه‌ ریزی به بهره‌ برداری برسد یا به مرحله ای وارد شود که دولت آینده بتواند آنها را وارد مدار خدمت وارد کند.

وی همچنین با تاکید بر توزیع آب مورد نیاز کشاورزان توسط آب منطقه‌ای گفت: این امرباید به نحوی انجام شود که رضایت حداکثری جامعه هدف و کشاورزان را به دنبال داشته باشد.

مرتضوی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم باید به خوبی تبیین شود و پروژه‌ هایی که با درخواست مردم به مرحله اجرا رسید و نور امید را در قلب مردم روشن کرده است باید در اولویت تبیین و معرفی قرار بگیرد، تاکید کرد: روند رفتاری و اخلاقی رئیس‌ جمهور شهید آیت الله رئیسی، کار منتخبان بعدی ریاست جمهوری را سخت خواهد کرد و منتخبان قبلی را به دست فراموشی خواهد سپرد.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      اگر شما در خط آیت الله دکتر رئیسی هستید از خشکاندن زاینده رود وتالاب گاوخونی جلوگیری کنید ،