۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
تحقق دانش بنیان تجاری با تلفیق ایده و تجارت| اتاق بازرگانی نقش پررنگی در این زمینه دارد
مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس تاکید کرد؛

تحقق دانش بنیان تجاری با تلفیق ایده و تجارت| اتاق بازرگانی نقش پررنگی در این زمینه دارد

گرگان- زوارئی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس گفت: اتصال صاحبان ایده به اتاق بازرگانی موجب می شود، فعالان این حوزه به دانش بنیان تجاری دست یابند و مسیر سرمایه گذاری را راحت تر پیدا کنند.

محمود زوارئی در حاشیه نخستین جلسه کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به اینکه افراد فعال در حوزه دانش بنیان معمولا با بازار آشنایی ندارند لذا کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی موجب اتصال این قشر به بازار و سرمایه گذار می شود.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس افزود: فعالان دانش بنیان صرفا طرح و ایده دارند و به اصطلاح «پای آنها خیس نشده» و هنوز به مارکت اصلی ورود پیدا نکرده اند، از طرفی تجار و اعضا اتاق بازرگانی هم به فکر تجارت هستند و نزدیک شدن این دو باعث شکل گیری نقطه مشترک بین آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: این شرایط سبب می شود صاحبان ایده به درکی از دانش بنیان تجاری دست یابند و مسیر سرمایه گذاری را راحت تر پیدا کنند.

زوارئی افزود: انجمن دانش بنیان که در آستانه شکل گیری است بازوی اجرایی کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی خواهد بود و تلفیق افراد با تجربه کمیسیون در کنار جوانان قطعا به بهبود شرایط کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha