۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به آموزشگاه های آزاد

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به آموزشگاه های آزاد

معاون توسعه مدیریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد پایین به آموزشگاههای آزاد اختصاص می یابد تا گامی در راستای مهارت آموزی جوانان باشد.

به گزارش بازار، یادگیری مهارت‌ها به جوانان کمک می‌کند تا برای ورود به بازار کار آماده شوند و از فرصت‌های شغلی بیشتری بهره‌مند شوند. مهارت‌های عملی و علمی به جوانان کمک می‌کند تا در حوزه‌های مختلف شغلی توانایی داشته باشند و برای کسب و کارها جذاب باشند. همچنین با توسعه قابلیت‌های شخصی در یادگیری مهارت‌ها، جوانان در توسعه قابلیت‌های شخصی خود، مانند خلاقیت، تصمیم‌گیری، همکاری و مدیریت زمان، تقویت می‌شوند. این قابلیت‌ها به جوانان کمک می‌کند در زندگی روزمره و در مواجهه با چالش‌ها و مسائل پیش رو، موفقیت بیشتری داشته باشند.

امیر میمنت آبادی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درباره حمایت از آموزشگاه های آزاد در راستای توسعه مهارت اظهار کرد: بخش خصوصی آنطور که باید برای سرمایه گذاری و مشارکت در مهارت آموزش توجیه نشده است و متناسب با تقاضا در میدان حضور ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد پایین در نظر گرفته شده است که به آموزشگاههای آزاد اختصاص میابد تا گامی در راستای مهارت آموزی جوانان باشد.

وی بیان کرد: در ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اهمیت این استان را متوجه هستیم و به آن توجه خواهیم کرد و انتظار داریم مسئولان استان هم توجه کنند شاهد افزایش اشتغال رونق و آبادانی و کاهش نرخ بیکاری در این استان باشیم.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha