۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
۶هزار نفر در مهریز واجد شرایط دریافت مسکن هستند
استاندار یزد:

۶هزار نفر در مهریز واجد شرایط دریافت مسکن هستند

یزد- استاندار یزد گفت: چهار سایت نهضت ملی مسکن شهر مهریز با ۵۱۶ هکتار وسعت برای بیش از شش هزار واجد شرایط مهریزی، مسکن تامین می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد؛ مهران فاطمی در بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن شهر مهریز که با همراهی جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت، بر روند تسریع در پیشرفت کار و لزوم همکاری دستگاه های خدمات رسان برای شروع عملیات اجرایی شبکه های داخلی تاکید کرد و خواستار پیگیری های لازم در اسرع وقت شد.

وی روند پیشرفت فیزیکی و وضعیت زیر ساخت های سایت نهضت ملی مسکن شهر مهریز را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: قرعه کشی برای واگذاری به ۴۵۰ نفر متقاضی برای ساخت مسکن در دو سایت ۳۹ هکتاری و ۱۳۹ هکتاری مهریز از سوی کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده و سایت ۳۹ هکتاری با توجه به آماده بودن زیرساخت آب و گاز برای اخذ پروانه به شهرداری معرفی شده اند.

جلال علمدار مدیر عامل آبفای یزد نیز در این بازدید اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر مهریز را حدود ۹۴۸ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شبکه آب مورد نیاز برای این سایت ها ۹۶ کیلومتر است که تاکنون ۱۱ کیلومتر آن اجرا شده است.

او با بیان اینکه خط انتقال آب مورد نیاز این پروژه ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر است، ادامه داد: شبکه و خطوط انتقال فاضلاب مورد نیاز این سایت ها ۱۰۸ کیلومتر است که در حال حاضر ۷ کیلومتر آن اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای یزد اظهار داشت: برای تکمیل زیر ساخت‌های آبرسانی طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر مهریز به پنج باب مخزن با حجم ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب، حدود شش حلقه چاه و ۸۲ لیتر بر ثانیه آب نیاز است.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha