۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
پروژه فولاد کردستان تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می ‌رسد
وزیر کشور:

پروژه فولاد کردستان تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می ‌رسد

سنندج – وحیدی، وزیر کشو پروژه فولاد کردستان را یکی از طرح‌های صنعتی و پیشران عنوان کرد و گفت: این پروژه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، احمد وحیدی امروز شنبه با حضور در مجتمع فولاد بیجار با اشاره به کار ارزشمند صورت گرفته در این مجتمع، اظهار کرد: کار خوبی در سطح استان انجام شده و زنجیره ‌ای از فولاد در سقز، دیواندره، بیجار و قروه شکل گرفته است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه، افزود: برای اجرای این زنجیره فولاد ۶۵ همت سرمایه ‌گذاری تعریف شده است.

وی بیان کرد: با اکتشاف معادن سنگ آهنی که در این مجموعه انجام می ‌شود صنعت خوبی در استان شکل می ‌گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه پیش بینی‌ها به شکل مناسبی انجام شده و امید که طبق زمانبندی دنبال شود، اضافه کرد: منابع لازم برای آن پیش بینی شده که بخشی از آن توسط ایمیدرو و بخشی نیز از طریق بخش خصوصی تامین می ‌شود.

وحیدی ادامه داد: باید به کسانی که مشغول این کار هستند خداقوت گفت که این اقدام ارزشمند را در استان آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پیش بینی این است که تا پایان سال ۱۴۰۴ این بخش به اتمام برسد و امید که با شتابی که به پروژه می ‌دهند در زمان خودش به اتمام برسد.

وزیر کشور اظهار داشت: این پروژه برای کردستان آورده خوبی در برخواهد داشت.

وزیر کشور صبح امروز در جریان سفر یک روزه به استان کردستان ابتدا راهی شهرستان بیجار شده و ضمن باید از پروژه فولاد کردستان، با نخبگان بیجاری نیز دیدار و گفتگو کرد و بعد از ظهر نیز در مراسم یابود شهدای خدمت در سنندج شرکت می کند.

کد خبر: ۲۸۹٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha