۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
تغییر استراتژی فورد و جنرال موتورز در جنگ تولید محصولات برقی| جنگ خودران یا برقی؟
بازار خبر می دهد:

تغییر استراتژی فورد و جنرال موتورز در جنگ تولید محصولات برقی| جنگ خودران یا برقی؟

شرکت های خودروسازی فورد و جنرال موتورز برنامه تولید محصولات برقی را تعلیق و توسعه خودروهای هیبریدی را با استراتژی مقابله با چین دنبال می کنند.

بازار؛ گروه خودرو: فورد و جنرال موتورز شب گذشته استراتژی جدید خود در تولید خودروهای پاک را ارائه کردند، دو خودروساز بزرگ آمریکا برنامه ای برای اهمیت تولید خودروهای هیبریدی ارائه کردند.

جیم فارلی مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد، شب گذشته با اشاره به تولید خودروهای هیبریدی به عنوان یک راه حل موقت، گفت؛ تا زمانی که رانندگان نتوانند به راحتی از خودروهای الکتریکی استفاده کنند، باید محصولات هیبریدی ساخته شود.

مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز نیز شب گدشته در کنفرانس برنشتاین در مورد تولید خودروهای برقی، بیان کرد؛ فناوری تولید خودرو الکتریکی یک بازی طولانی در صنعت خودرو نیست. خودروسازان باید از تولید خودروهای هیبریدی به عنوان گذار از محصولات بنزینی و کسب سود حمایت کنند.

مدیرعامل فورد معتقد است که خودروهای هیبریدی و پلاگین هیبرید دارای باتری کوچکی است که می تواند مساعدت های کوتاه را به ویژه در درون شهرها بپیماید. اما این خودروها برای آینده چندان مناسب نیست، باید پذیرفت که هیبریدی ها می توانند سرنوشت فناوری صنعت خودرو و حمل و نقل را تغییر دهد.

خودروهای هیبریدی می توانند شکاف بین خودروهای گازسوز و برقی را پر کنند، این محصولات طی سال گذشته با افزایش تقاضا مواجه بودند، بنابرابن خودروسازان نسبت به تولید محصولات برقی دچار تردید شدند.

خودروسازان دیترویت از سال ۲۰۲۷ الزام بیشتری نسبت به تولید خودروهای هیبریدی به جای الکتریکی خواهند داشت

مدیرعامل جنرال موتورز معتقد است که خودروسازان دیترویت از سال ۲۰۲۷ الزام بیشتری نسبت به تولید خودروهای هیبریدی به جای الکتریکی خواهند داشت.

بارا در مورد تولید خودروهای هیبرید در کنفرانس مذکور اظهار داشت: تولید خودروهای هیبریدی راه حل انتشار کربن صفر نیست، بلکه خودروسازان باید هوشمندانه سرمایه خود را در کاهش آلاینده ها و ایجاد حمل و نقل پاک سرمایه گذاری کنند.

براساس اعلام شرکت فورد در کنفرانس برنشتاین این خودروساز آمریکایی تولید خودروهای هیبریدی در سال های آینده را چهار برابر می کند. این شرکت سرمایه گذاری های خود را در زمینه تولید محصولات برقی در کانادا و آمریکا را با تعویق و تعلیق همراه ساخته است. مدیرعامل این شرکت معتقد است که خودروهای برقی نباید یارانه دریافت کنند، خودروسازان نیز باید برای تولید سریع محصولات مجهز به باتری سودآور تلاش کنند.

رقابت با چین

مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد معتقد است که تولید خودروهای خودران و توسعه نرم افزار این محصولات عامل محرک اصلی سود در آینده است. خودروهای خودران بزرگترین فرصت برای رشد این خودروسازان است. فارلی معتقد است که رقبای چینی سعی در جذب و توسعه نرم افزارهای محصولات خودران دارند.

مدیرعامل جنرال موتورز نیز با اشاره به پیشتازی خودروسازان آمریکایی در تولید خودروهای خودران، توضیح داد؛ فعالیت خودروسازان بزرگ چین را تحت نظر داریم، جهت رقابت با این خودروسازان نیز در تولید و توسعه خودروهای خودران رقابت جدی خواهیم داشت و تلاش داریم تا دست یابی چینی ها به این فناوری را با تعویق همراه کنیم.

کد خبر: ۲۸۹٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha