۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
ترویج فرهنگ سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه در گلستان
مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه در گلستان

گرگان- زوارئی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس به لزوم جذب سرمایه گذار بومی و ایجاد فرهنگ سرمایه گذاری بر روی تیم های فناورانه در استان گلستان تاکید کرد.

محمود زوارئی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: تا کنون سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها و مجموعه های فن آور در استان گلستان به صورت محدود و با کمک پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش فناوری انجام شده است.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس افزود: برخی طرح های کلان تر سرمایه بیشتری نیاز داشتند که طبیعتا باید برای جذب سرمایه گذار به تهران می رفتند.

وی بیان کرد: مجموعه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس در راستای فعالیت هایی که داشته برای اولین بار در استان گلستان یک Angel Investor تاسیس کرده است تا بتواند سرمایه گذارهای خرد در حد یک میلیارد تومان را جذب کند و به آنها این آگاهی را بدهد که بجای نگهداری پول در بانک بر روی واحدهای فن آور سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به کشف سرمایه گذاران بومی و همکاری با آنها بیان کرد: در بحث فرهنگ سازی تلاش بر این است که این سرمایه گذاران را از حالت سنتی به حالت فناورانه برسانیم تا بتوانند بر روی تیم های فناورانه سرمایه گذاری کنند.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس اظهارکرد: در Angel Investor ابتدا یک غربال گری از طرح انجام می شود تا مطمئن شویم قابلیت ارائه به سرمایه گذار را دارد و در مرحله ی بعدی این طرح به سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

زوارئی گفت: یکی از مزیت های Angel Investor این است که به هیچ وجه سرمایه را در اختیار نمی گیرد و طرح ها را با خیال راحت فیلتر می کند.

وی در خاتمه بیان کرد: طرح های برتر و خوب به سرمایه گذاران معرفی می شود تا آنها با خیال راحت بر روی ایده مورد نظر سرمایه گذاری کنند، در واقع علم و آگاهی Angel Investor در کنار علم آگاهی این مجموعه ها قرار گرفته و در نهایت منجر به سرمایه گذاری می شود.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      👌🌹