۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
۴ هزار لیتر انواع سموم کشاورزی در یزد توزیع شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یزد:

۴ هزار لیتر انواع سموم کشاورزی در یزد توزیع شد

یزد- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار هزار لیتر انواع سموم مورد نیاز کشاورزان به تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یزد، محمد حسین زارعیان گفت: با آغاز فصل گرم سال و افزایش نیاز کشاورزان به سموم کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اقدام به تامین و توزیع چهار هزار لیتر انواع سموم مورد نیاز کشاورزان از ابتدای سال، تاکنون در سراسر استان کرده است.

وی افزود: در راستای حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم، این شرکت نسبت به تامین و توزیع انواع سموم دفع آفات، بیماری‌ها و علف کش‌ها در بین کشاورزان استان اقدام کرده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یزد در این خصوص اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش فعالیت آفات و بیماری ها در مزارع کشاورزی، توزیع سموم کشاورزی به صورت منظم و به موقع در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی نیاز کشاورزان استان به سموم کشاورزی از طریق شبکه کارگزاری های این شرکت در سراسر استان و با قریب به ده نوع سم متفاوت تامین و توزیع می شود.

زارعیان همچنین از کشاورزان استان خواست با رعایت اصول فنی و به کارگیری توصیه های کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و حفظ نباتات استان، از سموم به طور صحیح و به اندازه مورد نیاز استفاده کنند تا ضمن حفظ سلامت محصولات، از بروز هرگونه مخاطره زیست محیطی نیز جلوگیری شود.

گفتنی است؛ شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد به عنوان یکی از متولیان اصلی تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در استان، نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم ایفا می‌کند.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha