۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
تکمیل واحدهای مسکن ملی با منابع صندوق ملی
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد

تکمیل واحدهای مسکن ملی با منابع صندوق ملی

غفوری، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران با منابع صندوق ملی مسکن انجام شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم امروز افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۹ واحد مسکونی در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید، گفت: از این تعداد یک هزار و ۵۲۸ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۵۲۱ واحد مسکن مشارکتی است‌.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افزود: این پروژه نماد پیگیری شهید رئیسی بوده ، چرا که ایشان در دوران ریاست جمهوری خود دو بار برای بازدید از این پروژه حضور پیدا کردند و ما منتظر بودیم که پروژه های امروز هم به دست ایشان افتتاح شود.

وی افزود: در تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران از منابع صندوق ملی مسکن کمک گرفته شد تا از آورده های متقاضیان بیشتر استفاده نشود.

غفوری اظهار کرد: همچنین از منابع داخلی شرکت عمران در تکمیل زیر ساخت های پروژه ها استفاده شده و از این منابع در جهت تکمیل شبکه‌های زیربنایی آب و فاضلاب هزینه شد و توانستیم آماده سازی پروژه ها را انجام دهیم.

وی گفت: اجرای با کیفیت و با کمیت پروژه ها جزو اولویت های ما است و ما تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن با کیفیت را جزو اولویت های خود قرار داده ایم.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید بیان کرد: امروز همچنین بوستان صبا به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع در جنوب فاز۶ شهرک مهستان که درای زمین بازی زمین ورزشی، چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، مسیرهای پیاده روی، سکوهای نشستن برای نمایش و قصه گویی در محوطه، فضای سبز و محوطه سازی ، نگهبانی، زمین بازی کودکان و مسیرهای مناسب معلولان است.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha