۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
بازار تعمیر شناورهای دریایی در مازندران توسعه یابد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران::

بازار تعمیر شناورهای دریایی در مازندران توسعه یابد

ساری- فتح الله پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران توسعه بازاریابی و تعمیر شناورهای دریایی با محور صنایع کوچک را از الزامات تحقق اقتصاد دریاپایه در استان بیان کرد.

فرج الله فتح الله پور در گفت وگو با خبرنگار بازار توسعه بازاریابی و ایجاد فرصت‌ های ساخت و تعمیر کشتی‌ ها و شناورهای دریایی با محور صنایع کوچک و متوسط فعال در شمال کشور را از ضرورت‌ ها بیان کرد و گفت: توسعه استفاده از ظرفیت بندر امیرآباد به عنوان بندر نسل سوم از محورهای مهم اقتصاد دریاپایه در استان است.

وی تقویت کریدور تجاری شرق به غرب و شمال به جنوب و توسعه زنجیره تأمین الکترونیک در استان را از دیگر الزامات ذکر کرد و به اقدامات صورت گرفته در زمینه تحقق اقتصاد دریا پایه اشاره و اضافه کرد: سیاست‌ های اقتصاد دریا محور از سوی مقام معظم رهبری در ۹ بند ابلاغ شد و دبیرخانه مرکزی ستاد توسعه دریا محور استان‌ های شمالی نیز در استان‌ مازندران مستقر شده است اما متأسفانه هنوز نمایندگان استان‌ های گیلان و گلستان معرفی نشده است.

وی با تاکید بر اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان در استان گفت: باید برای توانمندسازی جوانان جویای کار اقدام شود و در این راستا شورای توانمندسازی و مهارت آموزی فعال شده است.

کد خبر: ۲۸۹٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha