۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
تشکیل تیمی در شستا برای رفع مشکلات و ایرادات
مدیرعامل شستا اعلام کرد

تشکیل تیمی در شستا برای رفع مشکلات و ایرادات

مدیرعامل شستا با اشاره به تحقیق و تفحص از شستا در سال‌های ۹۲ تا ۹۹ گفت: این گزارش در صحن علنی قرائت شده و به قوه قضائیه ارجاع شد؛ ما تیمی را در شستا تشکیل دادیم و در حال رفع مسائل و ایرادات هستیم.

به گزارش بازار، عارف نوروزی در جلسه‌ای با معاونین و مدیران هلدینگ‌های شستا ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور جهادی کشورمان و شهدای خدمت، اظهارکرد: مردم بعد از شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت برای قدردانی از زحمات آنها سنگ تمام گذاشتند؛ مردم همواره با درک صحیح از شرایط از نظام و مسئولین خدمتگزار و صادق پشتیبانی کرده‌اند و هرگز خدمتگزاران خود را تنها نمی‌گذارند و نشان دادند که قدرشناس خادمان خود هستند.

عارف نوروزی اظهار کرد: اخلاص شهید آیت الله رئیسی و خدمت صادقانه‌اش به مردم موجب عزت و عظمت او شد؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خستگی نمی‌شناخت و شبانه روز در حال رفع مشکلات مردم بود و همین نکته را به عنوان مهم‌ترین تاکید به همه مدیران دولتی گوشزد می‌کردند و به همین دلیل مردم با احترام ویژه‌ای از او و دیگر شهدای خدمت قدردانی کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی تاکید کرد: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم با سرعت، دقت و کیفیت کار خود را انجام دهیم؛ طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با رفتن خدمتگزاری خللی در کارهای نظام پیش نمی‌آید؛ رهبر معظم انقلاب هم روزی که برای رئیس‌جمهور عزیزمان آن حادثه دلخراش پیش آمد فرمودند خللی در روند اداره کشور پیش نخواهد آمد و لذا این تکلیف ماست که با همت بیشتر مسائل را پیگیری می‌کنیم و روحیه خدمتگزاری و سربازی مان را در حق نظام به شایستگی بیش از پیش به منصه ظهور برسانیم.

وی تاکید کرد: وقتی کشور در شرایطی خاص قرار می‌گیرد و در دوره انتقال دولت به دولت بعدی هستیم باید پرتلاش و صمیمی‌تر و با عزم و اراده و دقت بیشتری کارها انجام شود؛ در فضای این روزهای جاری کشور مدیران مراقبت‌های خود را برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده دوچندان کنند.

نوروزی با اشاره به تحقیق و تفحص از شستا در سال‌های ۹۲ تا ۹۹ گفت: این گزارش در صحن علنی قرائت شده و به قوه قضائیه ارجاع شد؛ ما تیمی را در شستا تشکیل دادیم و در حال رفع مسائل و ایرادات هستیم، و باید گزارشی در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم که آن اشکالات به طور کامل برطرف شده و زمینه هر گونه تخلفی نیز مسدود شده است؛ هر چند که شستا در ۳ سال گذشته بسیاری از این مشکلات را رفع کرده است.

وی با اشاره به ریل‌گذاری جدید در شستا و توسعه اقدامات در قالب دانش بنیان‌ها و هوشمندسازی و اصلاح سیستم‌های نرم افزاری گفت: برای این کار بودجه کافی تخصیص پیدا کرده و با سرعت در حال بروزرسانی اقدامات و توسعه دانش بنیان‌ها و داخلی سازی قطعات و فناوری‌های لازم در شستا هستیم.

به گزارش شستا رسانه، مدیرعامل شستا با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد: تولید در شستا در سال جاری باید جهش جدی پیدا کند و بر همین اساس صادرات در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید شاخص‌های تعریف شده در این باره محقق شود.
نوروزی در پایان این نشست تاکید کرد: ما در مجموعه شستا باید مروج مشارکت مردم در انتخابات باشیم ولی تحت هیچ شرایطی نباید امکانات شرکت‌ها را در اختیار نامزدها قرار دهیم.

کد خبر: ۲۸۹٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha