۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد
سخنگوی دولت:

کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: پیرو عهدی که اعضای دولت با همدیگر بسته‌اند، امور و کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد.

به گزارش بازار، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم‌های متعدد تشییع شهدای خدمت، مردم در شهرهای مختلف حضور با شکوهی داشتند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم؛ ما در دولت در گوشه کوچکی از مراسم‌ها حضور داشتیم و نسبت به همه عذر تقصیر داریم که نتوانستیم در مراسم‌های مختلف حضور داشته باشیم.

وی با قدردانی از رسانه‌ها افزود: در عین حال لازم است از عزیزان خبرنگار، عکاس و تصویربردار و رسانه‌ها تشکر کنم که در مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت این عزیزان انعکاس بسیار خوبی داشتند و امیدواریم بتوانیم به حد توان ادامه‌دهنده راه آقای رییس‌جمهور سید ابراهیم رییسی، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آقای آل هاشم امام جمعه تبریز و نیز استاندار آذربایجان شرقی و خدمه پرواز باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز هیات وزیران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با ریاست سرپرست ریاست جمهوری آقای مخبر و اعضای هیات وزیران برگزار شد و گزارش‌های مختلفی از عملکرد دستگاه‌ها، طبق روال معمول ارایه شد. مباحث و بحث‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف صورت گرفت و گزارش‌های لازم ارایه شد که همگی ناظر بر استمرار پُر سرعت و پُر شتاب خدمت از طریق بخش‌های مختلف دولت است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: پیرو عهدی که اعضای دولت با همدیگر بسته‌اند، امور و کارها به طور منظم و با جدیت ادامه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات هیات وزیران، ارایه پیشنهاد برای تامین منابع مالی برگزاری انتخابات توسط مجریان و ناظران بود که با موافقت دولت تصویب شد و ان‌شاء الله منابع لازم در اختیار فرایندهای اجرایی در داخل و خارج کشور پیش‌بینی شده و قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۸۹٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha