برگزاری نمایشگاه الکامپ به تاخیر افتاد

برگزاری نمایشگاه الکامپ به تاخیر افتاد

به دلیل همزمانی افتتاحیه نمایشگاه الکامپ با انتخابات ریاست جمهوری، این نمایشگاه از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکترونیک یک رویداد مهم در زمینه فناوری و الکترونیک است که شرکت‌ها، تولیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه هر ساله در آن شرکت می‌کنند. در این نمایشگاه، آخرین و به‌روزترین محصولات و خدمات مرتبط با حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه الکامپ، مخفف کلمات (Electronics, Computer & E-Commerce) است که به معنای الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی است. در واقع هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن آخرین محصولات و خدمات در زمینه فناوری، تجارت الکترونیک و خدمات دیجیتالی است، به همین دلیل هر ساله شرکت‌ها، متخصصان و فعلان زیادی در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کنند.

نمایشگاه الکامپ محیط بسیار مناسبی برای کسب و کاران تازه‌کار و استارت‌آپ‌ها هستند که بتوانند ایده‌ها و محصولات نوآورانه و خلاقانه خود را به دیگران معرفی کنند.

کد خبر: ۲۸۹٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha