۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
لزوم معرفی محصولات تولیدی کردستان در بازار|حمایت از شرکت های دانش بنیان گام اصلی تحقق شعار سال است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

لزوم معرفی محصولات تولیدی کردستان در بازار|حمایت از شرکت های دانش بنیان گام اصلی تحقق شعار سال است

سنندج – محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خواستار معرفی درست و به روز محصولات تولیدی این استان در بازارهای داخلی و بین المللی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، اکبر محمدی در بازدید از شرکت دانش بنیان بتنی پیش تنیده غرب، تلفیق دانش و مهارت را زمینه ساز دستیابی به محصولاتی با کیفیت بالا و افزایش بهره وری تولید دانست.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت دانش بنیان بتنی پیش تنیده غرب توانسته است با بهره گیری از جوانان فارغ التحصیل بومی استان نسبت به تولید قطعات بتنی با ویژگی های منحصر به فرد اقدام نماید که این شرکت علاوه بر تامین نیاز های داخلی استان، محصولات خود را به دیگر استان های کشور ارسال و زمینه صادرات قطعات پیش شاخته بتنی به اقلیم کردستان عراق را نیز فراهم نموده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: معرفی محصولات تولیدی استان و قابلیت های رقابت پذیری در بازار یکی از مهمترین مؤلفه های کسب بازار فروش برای تولیدات استان به شمار می رود و باید به این مهم به صورت ویژه توجه شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف معرفی محصولات، مصوب کردن خرید های پیمانکاری دستگاه های اجرایی سطح استان از شرکت های داخل استان در شورای برنامه ریزی و توسعه و اعطای تسهیلات بانکی از محل تبصره (۲) و صندوق پیشرفت و توسعه استان VH از جمله حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از تولیدکنندگان بومی استان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

محمدی بیان کرد: توجه به شرکت های دانش بنیان و تلاش در راستای توسعه این شرکت ها یکی از ارکان اصلی تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال جاری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی ضمن اعلام آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای حمایت از بخش خصوصی برای تحقق این شعار، یادآور شد: در همین راستا این سازمان آمادگی خود را جهت همکاری و پیگیری مسائل و چالش های پیش روی سرمایه گذاران و حل مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی اعلام می کند.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به همراه معاونین و کارشناسان این سازمان از واحد های مختلف شرکت دانش بنیان بتنی پیش تنیده بازدید و از نزدیک با روند فعالیت این شرکت بیش از پیش آشنا شدند.

کد خبر: ۲۸۹٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha