۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
فراخوان ثبت نام شرکت‌های تعاونی یزد اعلام شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

فراخوان ثبت نام شرکت‌های تعاونی یزد اعلام شد

یزد- فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از آغاز ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، محمدرضا فلاحتی گفت: جشنواره تعاونی های برتر هر سال با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی برگزار می شود. با توجه به اهمیت موضوع تعاون در جهت رونق اقتصادی کشور و همچنین تحقق شعار سال که یکی از محورهای آن مشارکت مردم است، با برگزاری این جشنواره می توان فرهنگ مشارکت مردم در اقتصاد را در میان آحاد جامعه ترویج کرد.

وی ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با جایگاه کسب و کارهای تعاونی را در شمار اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شعار سال، «جهش تولید با مشارکت مردم»، یکی از راه های مشارکت مردم در امر تولید مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری در پروژه ها می باشد.

فلاحتی، یزد را الگویی در زمینه مشارکت مردم در امر ایجاد واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: فرهنگ تعاون سال هاست که در یزد نهادینه شده است و به همین دلیل یزد را پایتخت تعاون ایران می نامند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی در سطح استان از طریق فروش سهام های خرد به مردم و با سرمایه مردم راه اندازی شده است تاکید کرد: پشتیبانی از تعاونی ها و مانع زدایی از رشد سهم بخش تعاونی در اقتصاد ملی باید در اولویت قرار گیرد.

فلاحتی از مدیران اتحادیه ها و شرکت های تعاونی فعال در استان یزد دعوت کرد تا با ثبت نام و شرکت در فرایند گام به گام در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این فراخوان از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر صادر شده و از 16 اردیبهشت ماه، تکمیل مدارک و مستندات از طریق سامانه جامع هوشمند تعاون فعال گردیده است، یادآور شد: ثبت نام در این جشنواره تا 26 خردادماه ادامه دارد.

شهریورماه هر سال در هفته تعاون، آیین تجلیل از تعاونگران برتر استان یزد پس از طی مراحل بررسی های تخصصی برگزار می شود.

کد خبر: ۲۸۸٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha