۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه و سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه‌ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

به گزارش بازار، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (پنجم خرداد) در آیین یادبود هفتمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی متعهد است مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت را با اهتمام و روحیه ملی خود هموار کند تا با همکاری همه بخش‌ها و ارکان، اهداف و برنامه‌های این صنعت در سال جهش تولید محقق شود.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه و سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، به‌ویژه صنعت پتروشیمی به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه‌ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه شهید رئیسی، همواره بر اخلاص و خدمت به اسلام، انقلاب و ملت تأکید داشت، گفت: این شهید والامقام در راه اعتلای میهن و کشور عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و با مدیریت ارزشی و جهادی، فردی خستگی‌ناپذیر بود.

شاهمیرزایی ادامه داد: در مراسم تشییع خادم‌الرضا، مردم دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کردند و نشان دادند پشتیبان انقلاب و کشور در همه ابعاد هستند.

وی با اشاره به خصایص اخلاقی و اسلامی شهید رئیسی گفت: آن شهید بااخلاص و بزرگوار، مدیری در تراز انقلاب اسلامی و علوی بود و ما نیز باید از الگوهای اخلاقی و رفتاری ایشان در راه فعالیت و تلاش برای کشور استفاده کنیم و مسئولیت مضاعفی در این مسیر داریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: بی‌شک رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار، هرگز متوقف نخواهد شد.

کد خبر: ۲۸۸٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha