۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
منطقه آزاد اروند میزبان نمایشگاه ملی گردشگری
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

منطقه آزاد اروند میزبان نمایشگاه ملی گردشگری

آبادان- بابامرادی، مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد اروند گفت: پاییز امسال نمایشگاه بزرگ گردشگری با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌ شود.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث در محل این وزارت برگزار شد، مقرر شد آذر ماه امسال نمایشگاه بزرگ گردشگری با همکاری فعالان و سرمایه گذاران گردشگری کشور در منطقه آزاد اروند برگزار شود.

وی ظرفیت سرمایه گذاران حوزه گردشگری در توسعه اقتصاد این صنعت را اثرگذار دانست و گفت: در همین راستا نشستی با رئیس هیأت مدیره شرکت «آوای موفق ایرانیان» به عنوان یکی از مجریان بخش خصوصی طراز اول وزارت میراث در جایگاه متولی برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری نیز انجام گرفت که بی تردید نتایج مطلوبی را برای منطقه در پی خواهد داشت.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند رونق اقتصادی منطقه را وابسته به رشد گردشگری قلمداد کرد و افزود: توسعه اصولی و هدفمند در صنعت گردشگری یکی از اهداف این سازمان برای رسیدن به اقتصاد پایدار در منطقه است که برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی می تواند بطور مستقیم تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب کرده و زمینه پویایی اقتصاد بومی را فراهم سازد.

کد خبر: ۲۸۸٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha