۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
۶۲ سد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) :

۶۲ سد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شد

عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: ۶۲ سد به ظرفیت ۲۷ میلیارد متر مکعب توسط این قرارگاه ساخته شده که نقش مهمی در کنترل سیلاب و مهار آب های سطحی دارد.

به گزارش بازار، سردار عبدالرضا عابد روز سه شنبه اظهار کرد: این قرارگاه شعار «ما می توانیم» را در میدان عمل اجرایی کرده طوریکه طرح های مهمی در زمینه های زیرساختی، انرژی، راه سازی، مترو، راه آهن و صنعت و معدن اجرا کرده است.

وی یادآور شد: حضور قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه طرح های انرژی در میدان های نفتی، میادین مشترک و پارس جنوبی کارنامه موفقی است که برای فشارافزایی در میدان مشترک پارس جنوبی نیز قراردادی امضا شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: همچنین راه آهن چابهار - زهدان به طول ۸۰۰ کیلومتر از اقدامات این قرارگاه که زمینه ترانزیت ۸.۵ میلیون تن کالا از بندر شهید بهشتی چابهار تا شمال کشور یا صادرات به خارج از کشور و بجابجایی ۱۰۰ هزار نفر مسافر را فراهم می کند.

عابد تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در ۹ کلان شهر طرح های مترو را در دست ساخت دارد که شماری افتتاح شده و مشکلات جابجایی جمعیت را برطرف کرده است.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اجرای جاده های ترانزیت مرزی نیز موضوع حمل و نقل را سرعت بخشیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یادآور شد: سرمایه گذاری در زمینه طرح های صنعت و معدن بکر است و دستگاه های کمتری به این بخش وارد شده اند که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تعامل با وزارت صمت به این بخش نیز ورود کرده است.

کد خبر: ۲۸۸٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha