۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
خللی در روند تولید گاز و محصولات پتروشیمی در پارس جنوبی ایجاد نمی شود
مدیرعامل پارس جنوبی:

خللی در روند تولید گاز و محصولات پتروشیمی در پارس جنوبی ایجاد نمی شود

بوشهر- مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: خللی در روند تولید گاز و محصولات پتروشیمی در پارس جنوبی ایجاد نمی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سخاوت اسدی دوشنبه شب در جلسه مدیریت شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تسلیتِ شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در حادثه دلخراش سقوط بالگرد به روش و منش آیت الله رئیسی در خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که هدف اصلی رئیس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه روزی و رفع امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بوده است لذا فعالیت ها در این منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس این منطقه را پایتخت انرژی و قلب اقتصاد ایران دانست و افزود: امروز تامین گاز کشور و سایر محصولات از جمله تامین فرآورده های نفتی، خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و همچنین مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور که از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند در منطقه ویژه پارس صورت می گیرد و به همین دلیل این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی به برگزاری جلساتی با مدیران عامل مجموعه های تولیدی در بخش سکوها، پالایشگاه ها و صنایع پایین دستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و در راستای تامین امنیت منطقه، نیروهای امنیتی، انتظامی، اچ. اس. ای، حراست و دیگر بخش ها در آمادگی کامل قرار دارند.

اسدی با بیان این که با مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب و تدبیر معظم له از این واقعه تلخ نیز عبور خواهیم کرد، افزود: تلاش همه دولتمردان، نیروهای مسلح و همچنین بخش های اقتصادی و غیراقتصادی خدمت به مردم بدون هیچگونه خللی است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که همه ما سربازان نظام بوده و به طور کامل تحت فرمان رهبری عزیزمان هستیم، اظهار کرد: در منطقه ویژه پارس تلاش می کنیم خللی در روند تولید پالایشگاه ها، سکوها، پتروشیمی ها و سایر صنایع وابسته ایجاد نشود و قطعا تمام تدابیر خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار خواهیم گرفت.

اسدی یادآور شد: تامین گاز و سایر محصولات پتروشیمی و میعانات گازی با کیفیت مطلوب و شتاب قابل توجه، در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸۸٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha