۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی در پی شهادت رئیس جمهور

در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

بازار؛ گروه راه و مسکن: متن پیام محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه حضرت آیت‌الله رییسی، رئیس جمهور با اخلاق و خدوم مردم ایران، وزیر پرتلاش امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار دلسوز استان آذربایجان شرقی، غمی جانسوز بر دل مردم ایران نهاد.

بدون شک، نام پرافتخار ایشان در پیمانی که برای خدمتگزاری به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خداوند بسته بود و شتابان و نیکو طی مسیر کرد، هماره ماندگار و سرلوحه خدمت برای آیندگان خواهد بود. خداوند در توفیق خدمت بر او منت نهاد و نعمتش را تمام و پاداش آن را در فرجام کار، سعادت و شهادت قرار داد. گوارایشان باد.

خانواده بزرگ گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در غم از دست دادن رئیس جمهور خدمتگزار و همراهان ایشان که همواره حامی و پشتیبان ناوگان ملی کشتیرانی بوده‌اند، به سوگ نشسته و بر عزم و اراده بیشتر برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم که خواسته رئیس جمهور فقیدمان بود، با اراده‌تر و استوار خواهد ماند.

کد خبر: ۲۸۸٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha