۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
اجازه نمی‌دهیم بازار برنج مختل شود| در کنار مردم و کابینه رئیس جمهور شهید هستیم
انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران اعلام کرد

اجازه نمی‌دهیم بازار برنج مختل شود| در کنار مردم و کابینه رئیس جمهور شهید هستیم

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، اعلام کرد برنج مورد نیاز را از منابع داخلی و خارجی تامین و اجازه نخواهد داد اختلالی در این بازار رخ دهد.

به گزارش بازار، روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران با صدور متنی پیام تسلیت هیات مدیره انجمن را منشتر کرد.

در پیام تسلیت انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران چنین آمده است؛ شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبربز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به پیشگاه امام زمان(عج)، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

همچنین در ادامه این بیانیه چنین آمده است، انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به پشتوانه اعضای خود که از بزرگترین تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان خدمتگزار مردم شریف ایران در حوزه صنایع غذایی هستند، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلالی در امور کشور پیش نمی‌آید و در تبعیت از رهنمودها و برنامه‌های رئیس جمهور شهید، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود برای تامین برنج مورد نیاز کشور از منابع داخلی و خارجی استفاده خواهد کرد.

این انجمن به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می‌دهد که برنج مورد نیاز کشور را تامین و با قیمت مناسب در بازار عرضه کرده و اجازه نخواهد داد که بازار این محصول دچار مشکل شود.

در بخشی دیگر از پیام آین انجمن چنین آمده است، اعضای انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به عنوان عضوی از خانواده اقتصاد کشور همچون گذشته همراه مردم شریف ایران و کابینه رئیس جمهور شهید بوده و وظیفه خود می‌داند در ایامی که کشور در عزای از دست دادن عزیزان خود به سوگ نشسته‌است، با کمک به مدیریت بازار برنج، از بروز هرگونه مشکل در این‌ بازار جلوگیری کند.

*** متن پیام‌ انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

(و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون)

«مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند، بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می برند»

شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبربز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به پیشگاه امام زمان(عج)، محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به پشتوانه اعضای خود که از بزرگترین تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان خدمتگزار مردم شریف ایران در حوزه صنایع غذایی هستند، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلالی در امور کشور پیش نمی‌آید و در تبعیت از رهنمودها و برنامه‌های رئیس جمهور شهید، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود برای تامین برنج مورد نیاز کشور از منابع داخلی و خارجی استفاده خواهیم‌کرد.

به مردم شریف ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که برنج مورد نیاز کشور را تامین و با قیمت مناسب در بازار عرضه کرده و اجازه نمی‌دهیم بازار این محصول دچار مشکل شود.

اعضای انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران به عنوان عضوی از خانواده اقتصاد کشور همچون گذشته همراه مردم شریف ایران و کابینه رئیس جمهور شهید بوده و وظیفه خود می‌داند در ایامی که کشور در عزای از دست دادن عزیزان خود به سوگ نشسته‌است، با کمک به مدیریت بازار برنج، از بروز هرگونه مشکل در این‌ بازار جلوگیری کند.

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران

کد خبر: ۲۸۸٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهورخدمت گذارکه دستورویژه ای دردحمایت ازتولیدبرنج ایرانی داده بودلااقل باتهیه وخریدبرنج ایرانی اقدام وبه توزیع گسترده بپردازیدتاکشاورزان وتولیدملی اسیب نبیند