۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
شروع روند صعودی کوتاه مدت بیت کوین
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

شروع روند صعودی کوتاه مدت بیت کوین

حامدی کارشناس بازارهای مالی گفت: اولین شرط ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین حفظ قیمت ۶۰۰۰۰ دلار است چنانچه در مرحله دوم نیز بتواند تا محدوده ۷۰۰۰۰ دلار رشد کند در تثبیت این روند صعودی مؤثر می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: حامد حامدی کارشناس و مدرس بازارهای مالی در تحلیل و بررسی روند بیت کوین اظهار داشت: هفته گذشته پیش از مدت‌ها حرکت خنثی بیت کوین، تبدیل به یک روند صعودی شد و این صعود می‌تواند تحت شرایطی که در ادامه تشریح می‌شود ادامه پیدا کند.

حامدی افزود: پس از هاوینگ بیت کوین که باعث کاهش پاداش‌ استخراج و در نتیجه کاهش خلق نقدینگی در شبکه می‌شود، انتظارات صعودی بسیار شدیدتری نسبت به شرایط فعلی شکل گرفته بود اما بازار مجدداً نشان داد تحلیل ناشی از احساسات و هیجان به سادگی شکست خواهد خورد.

این کارشناس بازارهای مالی با اشاره به اینکه اواخر هفته قبل پس از اعلام نرخ CPI که منجر به کاهش ارزش دلار گردید، قیمت اونس و بیت کوین جهت صعودی تجربه کردند، بیان داشت: پس از اعلام نرخ CPI، بیت کوین با عبور از قیمت ۶۵۶۰۰ دلار توانست روند صعودی کوتاه مدت خود را احیا نماید لازم به ذکر است روند بلندمدت نیز در تمام این مدت صعودی باقی مانده است، این روند صعودی تحت شرایطی خاص ادامه پیدا خواهد کرد و می‌تواند شاید آخرین فرصت های خرید بیت کوین را ایجاد کند.

حامدی اولین شرط ادامه دار بودن این روند صعودی را حفظ قیمت ۶۰۰۰۰ دلار دانست و ابراز داشت: چنانچه در مرحله دوم نیز بیت کوین بتواند تا محدوده ۷۰۰۰۰ دلار رشد کند در تثبیت این روند صعودی بسیار مؤثر خواهد بود و می‌تواند موجب رشد قیمت بیت کوین تا محدوده ۸۵۰۰۰ دلاری شود گرچه می‌توان هدف نهایی صعود جدید بیت کوین را تا محدوده ۹۲۰۰۰ دلاری ترسیم کرد.

شروع روند صعودی کوتاه مدت بیت کوین

آیا اصلاح عمیق‌تر بیت کوین امکان دارد؟

حامدی در جواب این سؤال که آیا بیت کوین می‌تواند با اصلاح عمیق‌تری همراه گردد، گفت: اگر بازار نتواند سطح ۶۰۰۰۰ دلار را برای بیت کوین حفظ کند احتمال اصلاح عمیق تر تا محدوده ۵۸ و سپس ۵۳ هزار دلار وجود دارد، در این خصوص بهتر است ضمن رعایت اصول مدیریت سرمایه و ریسک، دنبال کننده وضعیت فعلی بازار باشیم و نگاه خریدارانه بازار را دنبال نماییم، مگر تحت شرایطی که قیمت به زیر ناحیه ۶۰۰۰۰ دلار برسد و به دنبال قیمت‌های پایین‌تر جهت خرید خود باشیم.

این تحلیلگر بازارهای مالی بهترین قیمت خرید بیت کوین در اواخر اردیبهشت ماه تحت شرایط فعلی را ناحیه ۶۴۰۰۰ دلاری با حد زیان ۶۰۰۰۰ دلار عنوان کرد.

کد خبر: ۲۸۷٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha