۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
اعتبارات لازم برای خرید محصولات کشاورزی از زارعان تامین شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان:

اعتبارات لازم برای خرید محصولات کشاورزی از زارعان تامین شده است

مهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از تامین بخش عمده اعتبارات لازم برای پرداخت پول محصول کشاورزان به ویژه گندم خبر داد و گفت :این اعتبارات از محل سازمان هدفمندسازی یارانه های تامین شده است.

روح الله مهری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بخش زیادی از اعتبارات لازم برای پرداخت هزینه خرید محصولات کشاورزی از زارعان از محل سازمان هدفمندسازی یارانه ها تامین شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه برداشت گندم در استان‌های خوزستان، ایلام و فارس زودتر آغاز شده، افزود: در آن استان ها مطالبات کشاورزان به‌روز درحال پرداخت است و این موضوع جای امیدواری برای پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان را بیشتر می کند.

وی ادامه داد: امسال مطالبات کشاورزان مستقیم به حساب آنها نزد بانک کشاورزی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت می شود و شرکت بازرگانی که در سال های قبل در این بین واسطه بود برای سرعت بخشیدن به پرداخت ها حذف شده است.

به گفته مهری، در سال جاری برای تسریع در کار، مراکز خرید غله و خدمات بازرگانی به ۱۰۵ مرکز افزایش یافته و سیلوها هم مکانیزه شده اند.

وی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده، بیان کرد: ظرفیت ذخیره سازی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تُن گندم در استان وجود دارد.

کد خبر: ۲۸۷٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha