۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
سینا کارت به شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران واگذار شد

سینا کارت به شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران واگذار شد

معاون شرکت چاپ و نشر بانک ملی از افزایش ظرفیت تولید این شرکت با خرید دستگاه‌های شرکت سینا کارت خبر داد و گفت: با توسعه خطوط و جانمایی دستگاه‌های جدید شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت تولید خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، مهران رنجبر با بیان اینکه شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از مهم‌ترین و برترین شرکت‌های کشور در زمینه تولید انواع کارت‌های ساده و هوشمند از جمله کارت‌های پرسنلی، کارت بانکی، کارت سوخت است گفت: در حال حاضر واحد تولید کارت این شرکت در زمینه طراحی، چاپ و تولید انواع کارت‌ خدمات مختلفی به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه می‌دهد.

وی افزود: با این وجود اینکه در یکی دو سال اخیر شرکت با مشکلات و تنگناهایی مواجه بوده اما خوشبختانه از بهار سال گذشته و با اتحاد، تدابیر و سیاست‌های جدید و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه تولیدی شرکت شاهد شکوفایی و رشد قابل توجهی در تولید شرکت بوده‌ایم به طوری که شرکت چاپ و نشر بانک ملی وارد فاز توسعه ای نیز شده است.

رنجبر با اشاره به خرید دستگاه‌های شرکت سینا کارت ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حوزه توسعه شرکت انجام شده خرید دستگاه‌های شرکت سینا کارت بوده است، که به شرکت منتقل شده است.

وی اضافه کرد: الزامات فنی، مهندسی مانند زیرسازی، برق، هوای فشرده و… انجام شده و تا چند روز آینده دستگاه‌ها جانمایی و راه‌اندازی خواهدشد.

معاون برنامه‌ریزی، تولید و فنی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با بیان اینکه دستگاه‌های جدید موجب افزایش ظرفیت تولید تا دو برابر سقف کنونی خواهد شد ادامه داد: علاوه بر این امکان تولید همزمان متریال‌های مختلف مانند پی وی سی و پلی کربنات بوجود خواهد آمد.

رنجبر گفت: اشتغالزایی و صرفه جویی در هزینه‌های زیرساخت با استقرار دستگاه‌های دارای توان تولیدی مناسب یکی دیگر از مزیت‌های توسعه شرکت است.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha