۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
قیمت سهام فملی در مسیر نزول تا حمایت 600 تومان
تحلیل تکنیکال سهام فملی

قیمت سهام فملی در مسیر نزول تا حمایت 600 تومان

قیمت سهام فملی رو به کاهش است و پیش بینی میشود با همین جو بازار بورس و گارد نزولی که قیمت به خود گرفته است، حمایت 600 تومان لمس شود.

هادی بهرامی؛ بازار: صنعت فلزات اساسی یکی از صنایع بزرگ بازار است که در حوزه اشتغال زایی، صادرات و گردش نقدینگی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. فولاد، فملی، ذوب، ارفع و کاوه بزرگ ترین سهم های صنعت فلزات اساسی میباشد که تحلیل و بررسی آن جهت سرمایه گذاری حائز اهمیت است و همچنین باید حداقل به صورت ماهانه و سالانه موقعیت قیمتی سهم را تحلیل وبررسی تکنیکالی کرد تا بتوان بر اساس ریسک کاهش، اهداف و میزان بازدهی و سایر متریک ها اقدام به خرید و فروش سهم کرد. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت شرکت ملی صنایع مس ایران میپردازیم.


تحلیل تکنیکال کوتاه مدت
قیمت سهام فملی طی سه هفته اخیر با کاهش ۱۳ درصدی مواجه شد و از محدوده ۸۰۰ تومان تا ۶۹۵ تومان ریزش کرد که در حال حاضر تمایل رسیدن به حمایت معتبر ۶۰۰ تومان را دارد و بنظر می آید با برخورد به این حمایت معتبری که گفته شد، افزایش تقاضا و حجم خرید را تجربه کند که رد صورت حفظ آن میتواند تا اهداف ۹۰۰ و ۱۱۰۰ تومان رشد کند؛ البته با عبور از این اهداف نیز روند صعودی قوی تری را برای قیمت متصور خواهیم بود. محدوده ۵۰۰ تومان هم یک ناحیه خرید و یا میانگین گیری خوب است که میتوان به آن اتکا کرد و ریسک کمتری نسبت به ۶۰۰ تومان دارد.

قیمت سهام فملی در مسیر نزول تا حمایت 600 تومان

کد خبر: ۲۸۶٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha