۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
قیمت سهام خودرو میل به افت بیشتری دارد!
تحلیل تکنیکال سهام خودرو

قیمت سهام خودرو میل به افت بیشتری دارد!

قیمت سهام خودرو تمایل به افت بیشتری تا حمایت معتبر 250 تومان دارد که در خرید سهام این شرکت زیان ده حداقل در قیمت های فعلی باید کمی احتیاط کرد.

هادی بهرامی؛ بازار: صنعت خودروسازی شامل گستره ‌ای از سازمان‌ ها و شرکت‌ هایی است که در زمینه طراحی، توسعه، تولید و فروش لوازم نقلیه موتوری فعالیت میکنند. تولید خودرویی با کیفیت و ارزان در رفاه مردم و همچنین اقتصاد کشور نقش مهمی ایفا میکند؛ پس در نتیجه، تحرکات قیمت سهام شرکت های خودرو سازی حائز اهمیت میباشد و در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت شرکت ایران خودرو میپردازیم.


تحلیل تکنیکال کوتاه مدت
قیمت سهام خودرو طی حدودا یکماه با کاهش ۱۶ درصدی مواجه شد و در حال حاضر بر روی حمایت کوتاه مدت ۲۹۰ تومان قرار دارد که نباید از دست برود؛ در غیر اینصورت، حمایت معتبر ۲۵۰ تومان در دسترس خواهد بود. قیمت در صورت عبور از مقاومت استاتیک مینور ۳۱۵ تومان میتواند تا اولین هدف ۴۴۰ تومان رشد کند و حتی با عبور از آن، به اهداف بالاتری هم برسد. محدوده ۴۴۰ تومان را باید جدی گرفت و با رسیدن قیمت به این مقاومت به فکر فروش سهم یا سیو سود بود تا زیان بیشتری را متحمل نشویم و در صورت رسیدن قیمت به حمایت ۲۵۰ تومان میتوان به افزایش تقاضا در سهم امیدوار بود. قیمت سهام در آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با دوران اوج گیری بازار، باز هم نتوانست بازدهی خوبی را از آن سهامدارانش کند و با افزایش ۱۴۰ درصدی به برخی حقوقی ها حق السکوت داد؛ البته نه تنها خودرو بلکه اکثر سهم های دولتی به همین شکل بازدهی کمی بخصوص در مقابل نرخ تورم دارند.

قیمت سهام خودرو میل به افت بیشتری دارد!

کد خبر: ۲۸۶٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha