۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران در عملیات نوروز ۱۴۰۳ منتشر نشد
سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها:

اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران در عملیات نوروز ۱۴۰۳ منتشر نشد

باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

به گزارش بازار، رضا کارگر در دیدار با مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف کشور به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و دوران سطحی بودن این حوزه به‌سر آمده است.

وی افزود: باتوجه به فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان روابط عمومی ستاد و فرودگاه‌ها و نیز تعاملی که با رسانه‌ها برقرار شد، در عملیات نوروز ۱۴۰۳ شاهد انتشار اخبار منفی از فرودگاه‌های ایران نبودیم.

کارگر تصریح کرد: ساماندهی فضای مجازی، ساماندهی رسانه‌های محیطی شرکت فرودگاه‌ها و پیوست تبلیغاتی پروژه‌ها مهم ترین اهداف روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها است.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: لزوم وجود "پیوست تبلیغاتی" در پروژه‌ها امری است که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت قرار داشت.

وی روابط عمومی را چشم و گوش ساختار دانست که نقش پررنگی در رشد و توسعه هر مجموعه ایفا می‌کند.

به گفته کارگر؛ موثرترین رسانه، رسانه‌های محیطی هستند و با مدیریت آن‌ها می‌توان خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم رساند.

کد خبر: ۲۸۶٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha