۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
ایجاد سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در دامغان
معاون استاندار سمنان خبر داد؛

ایجاد سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در دامغان

سمنان- حمیدی، معاون استاندار سمنان از ایجاد سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن در دامغان خبر داد و گفت: این سایت می تواند نیاز دامغان به زمین در راستای نهضت ملی مسکن را پوشش دهد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ایجاد سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن دامغان گام بلندی در راستای تامین نیاز مردم در قالب نهضت ملی مسکن محسوب می شود، تاکید کرد: زیرساخت‌های مربوط به سایت ۴۸ هکتاری نیازمند پیگیری هایی دارد که اقدامات خوبی در این ارتباط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها موظف به آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سراسر استان سمنان هستند، افزود: در سایت ۴۸ هکتاری دامغان نیاز است که بین راه و شهرسازی و پیمانکار مجری کار توافق هایی صورت گیرد.

معاون استاندار سمنان گفت: شهرداری دامغان وظیفه دارد که این تفاهم بین پیمانکار و همچنین راه و شهرسازی استان سمنان را پیگیری و نهایی سازد تا بتوانیم شاهد آماده سازی زمین برای اهدا به مردم در زمینه نهضت ملی مسکن باشیم.

حمیدی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری ها در تمام استان سمنان همراهی و همکاری خوبی در زمینه نهضت ملی مسکن و آماده سازی زمین ها دارند، افزود: هماهنگی خوب بین دستگاهی در استان سبب شده تا ما شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان در دست ساخت است، افزود: بخشی از این واحد های توسط مردم به صورت خودساز، بخشی توسط بنیاد مسکن و قرارگاه امام حسن(ع) و ... در حال ساخت است و امیدواریم زودتر برای تحویل به مردم آماده شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه سریعتر تسهیلات بانکی یکی از تاکیدات ما در مقوله نهضت ملی مسکن محسوب می شود، گفت: نیاز است که بانک ها هم با طرح های نهضت ملی مسکن همراهی خوبی داشته باشند.

حمیدی بیان کرد: سمنان رتبه سوم را در زمینه تعهدات نهضت ملی مسکن دارد که نشان از اقدامات خوب در این ارتباط دارد.

کد خبر: ۲۸۶٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha